پ
پ

شاعران برگزیده ششمین کنگره سراسری شعر فاطمی در  بخش شعر آذری معرفی شدند.

آیین اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر فاطمی – هجده سال نوری – بخش شعر آذری ، روز جمعه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ در حسینیه اعظم زنجان – شهر شور و شعور حسینی- برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال چشمگیر دوستداران خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام همراه بود ، اساتید و پیشکسوتان شعر آذری از جمله  استاد ولی الله کلامی زنجانی و استاد عسکر شاهی اردبیلی حضور داشتند.

سخنران آیین پایانی ششمین کنگره سراسری شعر فاطمی آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر زنجان بود و آقایان مهدی دربندی،زامیق محمود اف و عادل اکبراف به عنوان میهمانان ویژه از کشور آذربایجان در این برنامه شرکت کردند .
در این جلسه شاعران برگزیده و میهمانان خارجی، اشعار خود را به زبان شیرین آذری به ساحت ملکوتی بانوی دو سرا ، صدیقه کبری ، حضرت زهرا سلام الله علیها تقدیم نمودند و شعرخوانی استاد ولی الله کلامی زنجانی و استاد عسکر شاهی اردبیلی حسن ختام این مراسم معنوی بود.

در پایان پس از قرائت بیانیه هیئت داوران ،آقایان علیرضا سهندپور از مازندران،مهدی رستمی از تبریز،علی شهودی از تبریز،حیدر خدایی از مراغه،حسین فرهادی از مراغه و رحمان شاجری از زنجان به عنوان نفرات تقدیری در بخش اصلی(شعر فاطمی)و آقای سید ضیا موسوی از زنجان به عنوان نفر تقدیری در بخش ویژه (شعر یمن)معرفی شدند و با اهداء جایزه نقدی ،تندیس کنگره و لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.