پ
پ

خطیب شب چهارم محرم حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر لزوم توجه به عواقب طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی گفت: عاقبت فرزندان از جمله مسائلی است که باید مد نظر قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، آیت‌الله محمد صالح کمیلی در جمع عزاداران شب چهارم حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر واجب بودن ادای حق گفت: این حق شامل خمس، زکات، ارث، حق اختراع، حق تردد و … می شود.
وی با بیان اینکه عدم رعایت حق تجاوز به حقوق دیگران و در واقع صاحب حق محسوب می‌شود، افزود: یکی از این حقوق که رعایت آن در حال حاضر واجب است، پرداخت حق دولتی به شمار می‌رود.
خطیب جمع عزاداران حسینیه اعظم زنجان، بودن ولی فقیه در راس حکومت را دلیل واجب بودن پرداخت حق و حقوق دولتی دانست، ادامه داد: باید متوجه بود که ولی فقیه نایب امام زمان (عج) است.
آیت‌الله کمیلی به موضوع طلاق به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد، آمار طلاق افزایش یافته و اغلب هم در سال‌های نخست به ویژه در پنج سال اول ازدواج انجام می‌شود.
وی به رواج طلاق توافقی به ویژه در بین جوانان اشاره کرد و گفت: باید متوجه بود، که طلاق آخرین پیشنهاد و در صورتی که راه کاری نباشد توصیه شده است.
خطیب شب چهارم حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر لزوم دقت در عاقبت طلاق گفت: عاقبت فرزندان از جمله مسائلی است که باید در اقدام برای طلاق مد نظر قرار گیرد.
آیت‌الله کمیلی دقت در انتخاب همسر را از راهکارهای پیشگیری از طلاق اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.