پ
پ

اختتامیه چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، عصر سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد که از ۳۸۴۲ اثر ارسالی به این جشنواره، از نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

در بخش ویژه شعر، وحید طلعت از دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد حائز رتبه نخست شد و هیئت داوران اثر حسین طاهری از دانشگاه پیام‌نور زنجان را شایسته تقدیر دانستند. همچنین در بخش شعر سکینه اکبری از دانشگاه قم و محمد‌مهدی خان‌محمدی از دانشگاه شهید بهشتی تهران به طور مشترک دوم شدند و سعید مبشر از دانشگاه تهران سوم شد. همچنین مهدی حنیفه از دانشگاه تهران شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش قطعه ادبی، ثریا عبدی از دانشگاه پیام‌نور خوزستان عنوان نخست را از آن خود کرد. حنان سالمی از دانشگاه پیام‌نور اهواز رتبه دوم را کسب کرد و الهام مریمی از دانشگاه فردوسی مشهد سوم شد.

محمد عمارلو از علمی‌کاربردی خیام الکتریک نیشابور و محمد قجر از دانشگاه آزاد اسلامی کتول گلستان در بخش عکس به طور مشترک دوم شدند. مجتبی ملک‌پوریان از دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال و حامد نیرومند از دانشگاه تهران نیز به طور مشترک عنوان سومی را به‌دست آوردند.

حسین الماسی از دانشگاه آزاد اسلامی زنجان رتبه نخست این سوگواره در بخش قطعات تصویری را از آن خود کرد. نیما کزازی از دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 تهران حائز رتبه دوم شد. محسن ذوالقدر از دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر قزوین نیز مقام سوم را کسب کرد.

گفتنی است، سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان و با همکاری حسینیه اعظم زنجان برگزار میگردد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.