پ
پ

به نیت ادای نذر، موکب باب الحوائج ام‌البنین اهواز در حسینیه اعظم زنجان حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، موکب باب الحوائج ام‌البنین اهواز از صدهاکیلومتر دورتر به زنجان آمده تا ضمن ادای نذر خود، از فضای معنوی‌ حسینیه اعظم زنجان استفاده نمایند.
جبار عبیات در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه از اهواز برای ارائه خدمت به این حسینیه آمده است، گفت: به همراه هشت نفر به زنجان آمده و حداقل چهار نفر هم طی روزهای آینده به این تعداد اضافه می‌شوند.
وی با بیان اینکه با چایی، دارچین، زعفران، کاکوتی، آویشن و قهوه از عزاداران حسینیه اعظم زنجان پذیرایی خواهند کرد، افزود: در بین این پذیرایی‌های دو نوع خرما هم وجود دارد.

وی دلیل حضور خود در زنجان و حسینیه اعظم را مشاهده چندین کرامت از حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد و گفت: در سال نخست تشکیل موکب به حسینیه اعظم آمدیم، تا ضمن درخواست برای بزرگ شدن موکب، نذر خود را هم ادا کرده باشیم.
وی با تاکید بر اینکه حاجت خود را از صدها کیلومتر دورتر گرفته است، ادامه داد: مشقت‌های موجود را برای ارائه خدمت در حسینیه اعظم را به جان می‌خریم، و اعتقاد داریم، که کار هر چه قدر سخت‌تر اجر و ثواب آن بیشتر است.

جبار عبیات با بیان اینکه موکب باب‌الحوائج ام‌البنین در سال نخست تاسیس به حسینیه آمده است، ادامه داد: این هیأت سال‌های قبل به نام دیگری فعالیت می‌کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.