پ
پ

در پی خلق حماسه بی نظیر مردم شریف و ولایتمدار حسینی، هیات امنا آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان با صدور پیامی از حضور پر شور و شعور دوستداران و محبین امام حسین علیه السلام تشکر و قدردانی نمودند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

_ امت اسلام و مردم شریف زنجان
_ مردان و زنان بصیر و زمان شناس

سلام خداوند بر شما که شایسته دریافت تحیت و رحمت الهی هستید، شمایی که یوم العباسِ خیره کننده و بی همتایی را بار دیگر بر تارک اسلام نگاشتید.
عزت و اقتدار اسلام بار دیگر با نام حسین بن علی و ابوالفضل العباس علیهم السلام در تاریخ محرم به ثبت رسید.
این شما بودید که با اراده خلل ناپذیر خود در میان جنگ روانی دشمنان اسلام و انقلاب با حضور در این حماسه حسینی، مصونیتی نفوذ ناپذیر بر حقیقت واقعه عاشورا و عشق و علاقه قلبی بر سیدالشهداء بخشیدید.
حضور پر شور و شعور شما حسینیان از چنان اهمیتی برخوردار بود که با هیچ بیان متعارفی توصیف نمی شود و تنها می توان گفت دست خداوند منان و عنایات امام حسین علیه السلام و قمرمنیر بنی هاشم، ابوالفضل العباس علیه السلام بر سر محبین و دوستدارانشان سایه افکنده است.
این حسینیه اعظم زنجان است که با کسب شرافت از صاحب اصلی خود، ارادتمندان حضرتش را به آغوش گرفته و توفیق خدمت بر آستان و زائرانش را روزی ما گردانده است.
بدینوسیله با تضرع و ابتهال، خداوند عزیز و قدیر را از اعماق جان سپاس می گوییم و با کمال فروتنی در برابر حضور حماسی شورآفرینان یوم العباس (هشتم محرم) از یکایک آحاد امت اسلامی قدردانی می نماییم.

یازدهم محرم الحرام 1441
هیات امنا آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.