پ
پ

شیخ دقاق بحرینی در حاشیه دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آنچه که امروز و در برهه کنونی مشاهده می‌کنیم، گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه است، افزود: این گسترش موج بیداری به این معنی است که آمریکا و حامیانش در منطقه طعم شکست را خواهند چشید.

وی در ادامه گریزی به وضعیت حال حاضر شیعیان در کشور بحرین زد و با یادآوری اینکه امروز شاهد حاکم شدن وضعیت امنیتی در کشور بحرین هستیم، تصریح کرد: با وجود اینکه شرایط در بحرین به شدت امنیتی شده است اما خوشبختانه تظاهرات با وجود اینکه کمرنگ شده وای کماکان ادامه داشته و خواهد داشت.

مدیر حوزه‌های بحرینی مقیم با اشاره به دلایل کمرنگ شدن تظاهرات در کشور بحرین، ادامه داد: دلیل کمرنگ شدن تظاهرات در بحرین به این خاطر است که بسیاری از هم‌وطنان و افراد تاثیرگزار دستگیر و برخی دیگر نیز متواری شده‌اند اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چرا که شیخ عیسی قاسم انقلاب را از بیرون رصد کرده و آن‌را اداره می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه محور مقاومت در منطقه در حال گسترش بوده و رهبری آن را رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران عهده‌دار هستند، اظهار کرد:‌ برای اینکه بخواهیم برای این نوع مقاومت مثالی بزنیم، یمن، عراق، لبنان و سوریه بهترین نمونه آن به‌شمار می‌روند.

شیخ دقاق بحرینی با بیان اینکه به‌زودی شاهد کوتاه شدن دست عربستان سعودی از یمن و پیروزی شیعیان در این نبرد خواهیم بود، یادآور شد: آنچه که امروز همه ما آن را به عینه می‌بینیم، گسترش موج بیداری در منطقه است و نمونه بارز آن نیز حزب‌الله در لبنان و حشدالشعبی در عراق است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیخ عیسی قاسم خاطرنشان کرد: وی هم‌اکنون در قم و تهران استقرار داشته و دوره درمان خود را سپری می‌کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.