پ
پ

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد

حضور چشمگیر گردشگران مذهبی در حسینیه اعظم زنجان طی تابستان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از حضور چشمگیر گردشگران مذهبی در این حسینیه طی تابستان خبر داد.

مجتبی شهامی اظهار کرد: با توجه به شهرت حسینیه اعظم زنجان در بحث گردشگری مذهبی و شناختی که مردم کشور از این مکان به علت عزاداری باشکوه دهه نخست محرم و به ویژه روز هشتم این ماه دارند، در ایام مختلف سال افراد بسیاری از این مکان بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا در هر مناسبت از سال برنامه‌های متعددی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در ایام تابستان نیز به صورت متوسط روزانه 200 نفر در حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کرده و از این مکان بازدید می‌کنند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان نیز برای معرفی بیشتر این مکان نسبت به توزیع دی‌.وی‌.دی معرفی حسینیه اعظم اقدام می‌کند، بیان کرد: همچنین در این ایام بسته‎های متبرک حسینیه اعظم شامل هفت قلم است، بین بازدید کنندگان توزیع می‌شود.

حسینیه اعظم زنجان یکی از اماکن مذهبی شیعیان است که در جنوب شهر زنجان واقع شده است، مراسم دسته عزاداری باشکوه شب تاسوعای حسینی که هر سال با حضور صدها هزار نفری عزاداران حسینی همراه است، در 15 دی ماه سال  1387 به عنوان دهمین میراث معنوی کشور در فهرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ثبت رسیده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.