پ
پ

 

به گزارش پايگاه 13 حسينيه اعظم زنجان، خداوند متعال در آیاتی از سوره «بقره» می‌فرمایند که «ما از ابراهیم و اسماعیل پیمان گرفتیم که خانه خدا را برای حضور مردم و کسانی که می‌خواهند در مساجد به اعتکاف و عبادت بپردازند، پاک‌سازی کنند» این سنت الهی است که در آستانه تحويل سال مردم به آن جامه عمل بپوشانند و با همدلی تفسیرناپذیر به توصیه‌های قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) عمل کرده و مساجد را پاکیزه کنند.

alt

در آستانه عید نوروز به همت گروهي از اعضای پایگاه سيزده بسیج حسینیه اعظم زنجان، محوطه و شبستانهای مسجد غبارروبی شد. این برنامه روز دوشنبه 26 اسفند انجام و در پایان برنامه به یاد 40 شهید منطقه حسینیه اعظم، هفت سین جبهه چیدمان گردید.

چنانچه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند،  شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است و شهدا با ایثارگریها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند که امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم

گزارش تصویری

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.