پ
پ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه زائران از خدمات ارائه شده در موکب حسینیه اعظم اعظم در سامرا رضایت داشته اند گفت: امیدواریم این خدمات در سال های آینده بیشتر شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در بازدید از موکب حسینیه اعظم زنجان واقع در شهر سامرا با بیان فرموده امام خمینی(ره) در خصوص اینکه محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است، اظهار داشت: خوشبختانه تداوم نظام اسلامی، قرآن و سنت پیغمبر (ص) در سایه  بزرگداشت مکتب انسان ساز سیدالشهدا(ع) در طول تاریخ ممکن شده است.

وی از راهپیمایی اربعین به عنوان بزرگترین راهپیمایی جهان و جهان شیعه  یاد کرد و ادامه داد: راهپیمایی اربعین نشان از اقتدار، عزت، قوت و قدررت  زنده بودن مکتب عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به آمار حضور شیعیان در این راهپیمایی تصریح کرد: به شکر خدا حضور آمار 20 میلیونی در این راهپیمایی با برنامه ریزی های  قوی تر و منظم تر  با قدرت و قوت تمام بدون حاشیه برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و دولت عراق که زمینه این راهپیمایی عظیم را فراهم کرده اند یادآور شد: خوشبختانه آمار استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی همچون دیگر برنامه ها در این راهپیمایی پیشتاز بوده و حضور خوبی داشته است.

آیت الله خاتمی افزود:  با توجه به غربت شهر سامرا با همکاری مسجد حسینیه و زینبیه اعظم و اداره اوقاف استان در این شهر موکب برپا شده که با استقبال خوبی از سوی زائران مواجه شده و حضور زائران در این موکب چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده در موکب حسینیه اعظم زنجان در سامرا مطلوب بوده است، گفت: مردم زنجان خیّر هستند و امیدواریم در سال‌های آینده این موکب علاوه بر شهرهای نجف، کربلا و سامرا، در شهر کاظمین نیز برپا شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان همچنین به دیدار با مسئولان حشدالشعبی این شهر اشاره داشت و گفت: در این دیدار مسئولان حشدالشعبی شهر سامرا از نظم و انضباط، دلسوزی و برنامه های مذهبی، حضور علما و ذاکرین اهل بیت(ع) در این موکب ابراز رضایت داشته و تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.