پ
پ

سرهنگ آدینه لو رییس پلیس فتا زنجان با رییس هیئت امنا و خادمین فضای مجازی حسینیه اعظم زنجان دیدار کرد.
رییس پلیس فتا با حضور در حسینیه اعظم زنجان و آشنایی با فعالیت ها و هدف گذاری های این حسینیه در این مسیر گفت: من و تمامی کسانی که در پلیس فتا هستیم خودمان را جزو خادمین این آستان می دانیم. و خدمت در این حسینیه را افتخاری از سوی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بر خود میدانیم.
سرهنگ آدینه لو با بیان آسیب های جدی و بسیار زیاد استفاده نامناسب از فضای مجازی به خصوص در سنین نوجوانی و جوانی را نفوذ دشمن و حضور او در خانه تک تک مردم دانست و افزود: دشمن با همین گوشی های هوشمند توانسته وارد خانه های ما شود و تمامی افکار و عقائد ما را کنترل و مسیردهی نماید.
رییس پلیس فتا گفت: هیچ یک از جرائم فضای مجازی از نگاه پلیس فتا پنهان نیست و همیشه در حال رصد این فضا هستیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اهمیت فعالیت در این فضا بسیار بالا بوده و از ارزش والایی برخوردار است.
سرهنگ آدینه لو در جمع رییس هیئت امنا و خادمین فضای مجازی با توجه به ظرفیت حسینیه اعظم زنجان در جذب نیروهای فعال و انقلابی و اهمیت آگاهی بخشی به مردم افزود: حضور بیش از ۳۵۰۰ نفر خادم در این مجموعه ظرفیت بسیار بالایی در آموزش و آگاهی بخشی به مردم شریف استان است و ما آمادگی خود را جهت حضور در جمع خادمین این آستان را اعلام میداریم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.