پ
پ

مسؤول خادمان خواهر حسینیه اعظم زنجان خبر داد
فعالیت 15 گروه خادمان خواهر در مراسم هشتم محرم زنجانی‌ها
مسؤول خادمان خواهر حسینیه اعظم زنجان از فعالیت 15 گروه خادمان خواهر در مراسم هشتم محرم زنجانی‌ها خبر داد و گفت: این گروه‌ها در طول مراسم عزاداری نظم بخش خواهران را عهده‌دار خواهند بود.

معصومه گوزلیان اظهار کرد: بخش خادمان خواهر حسینیه اعظم زنجان در طول سال و همچنین دهه محرم فعالیت‌های متعددی را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه امسال 300 خادم سازماندهی شده و 200 خادم به صورت افتخاری در بخش خواهران حسینیه اعظم زنجان فعالیت دارند، افزود: این خادمان در بخش نظافت، روابط عمومی، چایخانه، پژوهشی و علمی، امداد و نجات، پخت حلوا، عکس و خبر، مستند، شیرخوارگان، بخش امانت‌داری فعال هستند.
مسؤول خادمان خواهر حسینیه اعظم زنجان با تشریح فعالیت‌های خادمان خواهر در بخش‌های مختلف گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعال، انتظامات هستند که امسال در 15 گروه 15 نفره فعال هستند.
وی با اشاره به اینکه گروه انتظامات در حیات و شبستان فعالیت دارند، بیان کرد: همچنین در روز مراسم هشتم محرم نیز 15 گروه در طول دسته فعالیت خواهند کرد.
گوزلیان با بیان اینکه بخش پژوهشی علمی نیز امسال فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این واحد نیز با همکاری کتابخانه حسینیه اعظم زنجان کارهای پژوهشی مختلفی انجام می‌دهد.

مسؤول خادمان خواهر حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه امسال یک غرفه فروش کتاب‌های مذهبی و دینی نیز دایر شده است، گفت: این غرفه از ساعت 19 تا 23 شب فعال بوده که در آن نهج‌البلاغه با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

وی برنامه ختم قرآن کریم، بحث معرفی کتاب، پاسخگویی به سوالات عاشورایی و پاسخگویی به مسائل شرعی را در از دیگر فعالیت‌های خادمان خواهر در دهه محرم اعلام کرد و افزود: همچنین در واحد امداد و نجات نیز 30 نفر از خادمان خواهر که شامل پرستاران و افراد تحصیل کرده در رشته پیراپزشکی هستند، فعالیت دارند.

گوزلیان به فعالیت خواهران در زمینه آرشیو‍سازی و نشر و ثبت سخنرانی‌های روزانه در حسینیه اعظم زنجان نیز اشاره کرد و گفت: از دیگر اقدامات خادمان خواهر خیاطی و دوخت پرچم است که قبل از ماه محرم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مسؤول خادمان خواهر حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه دو برنامه در طول ماه محرم به صورت ویژه از سوی خادمان خواهر اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: نخستین برنامه در روز تاسوعا در قالب شیرخوارگان حسینی و دومین برنامه نیز روز دوازدهم ماه محرم در قالب همایش رهروان زینبی اجرایی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.