پ
پ

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت : بانوان صحنه های بی نظیری در دوران دفاع مقدس ایجاد کردند که هیچ گوینده و نویسنده ای نمی تواند این صحنه ها را بیان کند.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در این همایش اظهار داشت : امیدوارم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تحت توجهات ایشان ، حضرت زهرا (س) و زینب کبری (س) قرار بگیریم.

وی ادامه داد : حضرت زهرا (س) در عمر کوتاه خود در راه اسلام فداکاری کرده و صبر و مقاومت کردند تا اسلام باقی بماند.

این مسئول افزود : حضرت زهرا (س) علاقه بسیاری به شهدا داشتند و روزهای دوشنبه و پنج شنبه به مزار شهدا

می رفتند و از تربت آنها تسبیح درست می کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد : حضرت زینب کبری (س) در حماسه کربلا کمک بسیاری کرده و سختی های بیشماری تحمل کردند و در زمان اسارت نیز سختی های بسیاری متحمل شدند.

سردار کرمی بیان داشت: حضرت زینب (س) قهرمان بود و در مجلس یزید گفتند ” یزید من تو را ذلیل می کنم ” و امروز می بینیم این یا حسین گویی ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز ۲۵ میلیون نفر در اربعین یا حسین می گویند، افزود: این حماسه ها به برکت زحمات حضرت زینب کبری (س) است.

این مسئول با اشاره به نقش بانوان در دوران انقلاب ، گفت : بانوان زنجانی مدال افتخار اولین راهپیمایی را علیه رژیم طاغوت را برگزاری کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد : بانوان صحنه های بی نظیری در دوران دفاع مقدس ایجاد کردند که هیچ گوینده و نویسنده ای  نمی تواند این صحنه ها را بیان کند.

سردار کرمی بیان داشت : بانوان ایرانی چهل سال در برابر استکبار مقاومت کرده و آنها را خوار و ذلیل کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.