پ
پ

دارالشفاء حسینیه اعظم زنجان از اول محرم به مدت ۱۵شب در سه شیفت صبح، عصر و شب به صورت رایگان، خدمات ویژه می دهد که شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی و خدمات پاراکلینیکی است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت رایگان ارائه می شود.

عضو هیئت مدیره درمانگاه شبانه روزی مصباح با اعلام این خبر گفت: در دارالشفاء از مراجعه کنندگانی که از کمیته امداد امام خمینی(ره)،بهزیستی ، سالمندان هستند و یا توانایی مالی ندارند در طول سال هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

به گفته عطاء الله صدیقیان افزود: در ایام محرّم هرشب، ۱۰دندانپزشک برای کشیدن دندان و سایر موارد خدمات ارائه می دهند و در بعضی از شب ها حتی ۲۰ الی ۲۵ پزشک در درمانگاه مشغول خدمت هستند.

وی بیان کرد:  دارالشفاء سیدالشهداءحسینیه اعظم زنجان از سال ۱۳۷۱ بایک پزشک و یک کارتن کوچک جعبه دارویی در پایگاه حسینیه شروع به فعالیت کرد و از سال ۹۰ به مدت ۱۵ شب، در یکی از ساختمان های اطراف به صورت اجاره ای توسط حسینیه تجهیز می شد و برای مراجعه کنندگان و زائران خدمات می داد .

عضو هیئت مدیره درمانگاه شبانه روزی مصباح خاطرنشان کرد: درمانگاه مصباح حسینیه درطول سال نیز به صورت شبانه روزی با تخفیفات ویژه، نصف تعرفه مراکز دیگر، ویزیت و سایر خدمات را انجام می دهد.

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.