پ
پ

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور؛
حسینیه اعظم زنجان نماد شور و شعور حسینی است که در بین مردم زنجان شکل گرفته است.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در بازدید از موکب این مسجد در سامرا با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان نماد شور و شعور حسینی است که در بین مردم زنجان شکل گرفته است، گفت: امروز اینها میزبان خوبی برای زائران حسینی در سامرا هستند.
حجت‌الاسلام احمد شرفخانی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نماد حرکت شیعه و وحدت جهان اسلام است،افزود:جاذبه اربعین فرصتی دوباره برای برافراشته شدن پرچم قیام اباعبدالله‌الحسین علیه السلام در جهان است که فرصتی هم برای زدودن غبار غربت نسبت به آستان مقدس اماکن متبرکه و مقدس به وجود آورده است.
وی تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین فرصتی شد سامرایی که تا دیروز در غربت بود امروز در اوج امنیت میزبان زائران حسینی بوده و بخش قابل توجهی از زائران طی مسیر پیاده‌روی اربعین، در این شهر اسکان پیدا ‌کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به وحدت بین شیعه و سنی در جریان پیاده‌روی اربعین ، تاکید کرد: ساختاری در سامرا شکل گرفته که حتی اهل سنت نیز میزبان زائران در سامرا هستند.
حجت‌الاسلام اشرفخانی گفت : اگر تا دیروز داعش در این شهر بود امروز از اقصی ‌نقاط جهان و در امنیت کامل زائران حسینی در این شهر اسکان گرفته و به عزاداری می‌پردازند.
وی با بیان اینکه قیام اباعبدالله‌‌الحسین علیه السلام هر روز پرنورتر از گذشته شده و هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود، افزود: قطعا حرکت عظیم پیاده روی اربعین به پرچم سبز ظهور منتهی خواهد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکید کرد: لبیک به حسین علیه السلام و حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، لبیک به امام زمان عجل الله تعالی فرجه و حرکت در مسیر ظهور است که باید تلاش کنیم با نگاه بصیرتی این امر ظهور صورت بگیرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.