پ
پ
مراسم سوگواری شهادت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا ( علیه السلام) و آیین کلنگ زنی ساخت مجموعه مذهبی- فرهنگی مسجد و حسینیه اعظم زنجان در مشهد مقدس  با حضور مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید عزالدین حسینی زنجانی (دامت برکاته ) در مجتمع مهدیه مشهد برگزار شد . 

 دراین مراسم که روز پنجشنبه  ۲۹ صفر با حضورنماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ، مسئولین و هیئات عزاداری زنجانی های مقیم مشهد و جمعی از اهالی زنجان برگزار شد ،آیت الله سید محمد حسینی زنجانی ، فرزند معظم له و استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه زنجان ،به سخنرانی پرداخت . آیت الله حسینی زنجانی در سخنان خود با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای ترویج شعائر ، خاطرنشان کرد : باید برای نهادینه کردن معارف تلاش کنیم . وی در ادامه با قرائت پیام والد معظم خود حضرت آیت الله العظمی حسینی زنجانی ، از عموم مردم زنجان درخواست کرد که برای ساخت این مجموعه مذهبی – فرهنگی و زائرسرا کمک کنند.
در ادامه این مراسم ،مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی حسینی زنجانی با حضور در محل احداث حسینیه اعظم زنجان واقع در خیابان امام رضا (ع) ۲۱ مشهد کلنگ آغاز این پروژه را بر زمین زد.

لازم به ذکر است که این زمین به مساحت750متر می باشد که بصورت مجتمع فرهنگی و مذهبی ساخته خواهد شد  تا همشهریان زنجانی بتوانند از آن در مسافرت به مشهد مقدس استفاده نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.