پ
پ

گرامیداشت یادو خاطره 200شهید بازار و اصناف استان زنجان عصر روز پنجشنبه 19 اسفند با حضور خانواده معظم شهدا و مردم ولایی شهر زنجان در حسینیه اعظـم زنجان برگزار شد.

در این مراسم آیت الله حسینی زنجانی با ایراد سخنرانی کوتاهی حفظ و نگهداری اهداف شهدا را وظیفه هر انسان منصف دانست و افزود ثمره خلوص نیت شهدای انقلاب  اسلامی امروزه مشاهده می شود بطوری که در کشورهای اسلامی شرف تحقق است. همه این تحولات متاثر از خون پاکی است که شهدای انقلاب اسلامی داده اند.

آیت الله حسینی زنجانی در ادامه افزود: اگر به نهضت امام حسین(ع) دقت کنید گروه قلیلی بودند در مقابل گروه کثیر, که این گروه قلیل در راه خدا قدم نهادند آنها انسانهایی خداجوی و موحد بودند که قدم در این راه نهادند و حرکت آنها تا روز قیامت بعنوان چراغ راه خواهد بود ما هم در طی این مسیرکه این بزرگواران انتخاب کردند جدا نشویم و خونشان را حفظ کنیم.

در ادامه وی با  اشاره به گرامیداشت  اهداف شهدا شهیدان را شاهد بر اعمال دانست و افزود:

ما شاهد تعطیلی دوماهه بازار توسط بازاریان در زمان جنگ بودیم و مردم واقعا مقاومت و ایثار کردند.  و ما باید سعی کنیم اهداف این بزرگواران را زنده نگهداریم که این وظیفه هر انسان منصف است و در اجرای عدالت بکوشیم تا در روز قیامت شرمنده این بزرگواران نباشیم. انشاالله 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.