پ
پ

با بیش از شش هزار جلد؛

بخش تخصصی امام حسین شناسی در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان وجود دارد

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از وجود بخش تخصصی امام حسین شناسی در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان با بیش از شش هزار جلد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی اظهار کرد: برای تامین کتب تخصصی امام حسین(ع) تلاش های خوبی از سوی هیئت امنا این مکان مقدس صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه حسینیه اعظم زنجان دارای بخش های مختلف از جمله بخش امام حسین شناسی است، تصریح کرد: کتب تخصصی در این زمینه از شهر مقدس قم، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کشور ترکیه و عراق گردآوری و خریداری شده است.

این مسئول با اشاره به وجود بخش های مختلف در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان بیان کرد: این کتابخانه مجهز به نرم افزار نمایه نیز  است که اعضا برای تهیه مقالات مورد نیاز خود را از این طریق جستجو کنند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از وجود بخش کودک در این کتابخانه نیز خبر داد و گفت: بخش کودک این کتابخانه در مکان مجزا از سالن کتابخانه واقع شده است و برنامه قصه گویی، تهیه کاردستی، نقاشی از جمله فعالیت هایی است که در این بخش انجام می شود.

شهامی در ادامه با اشاره به برنامه های کتابخانه حسینیه اعظم زنجان به مناسبت هفته کتاب، اظهار کرد: به منظور بهره مندی عموم مردم و علاقه مندان برای استفاده از کتاب‌های موجود در این مکان، همزمان با هفته کتاب عضویت از مراجعین به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از آمادگی کتابخانه این مکان مقدس برای دریافت کتاب‌های اهدایی مردم فهیم استان خبر داد و گفت: پرسنل این مرکز هر روز از ساعت هشت صبح تا هشت شب به غیر از روزهای تعطیل در دو بخش خواهران و برادران آماده ارائه خدمات به عموم مراجعین هستند.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.