پ
پ

alt

برپایی نمایشگاه فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است

استاد کلامی گفت: برپایی نمایشگاه فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است

 حاح ولی الله کلامی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: امیدواریم این نمایشگاه در کربلا راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه زمان زمان اینترنت است، اضافه کرد: زمان زمان علم و تبلیغات است و دشمنان در تلاش برای از بین بردن واقعه با تیلبغات است.

استاد کلامی با اشاره به اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نوعی مقابله به مثل با دشمنان است، اذعان داشت: برگزاری این نمایشگاه اثر معنوی دارد و در جامعه مفید است.

این مداح زنجانی با اشاره به تاثیرات معنوی این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد: انعکاس این نمایشگاه در جامعه مفید و اثر بخش خواهد بود.

استاد کلامی در ادامه اقدامات و فعالیت های حسینیه اعظم در این نمایشگاه را مفید ارزیابی کرد و گفت: حسینیه اعظم زنجان با دایر کردن این نمایشگاه کربلای کوچکی دایر کرده است، اما باید توجه داشت که این فعالیت بیش از پیش اجرایی شود.

این شاعر شهیر زنجانی با نقل حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه از قتل امام حسین (ع) حرارتی ایجاد می شود که تا روز قیامت خاموش نمی شود، افزود: برپایی این نمایشگاه ها از جمله عواملی است که در زنده نگهداشتن واقعه عاشورا موثر است.

وی برگزاری این نمایشگاه را مقابله معقولانه در برابر کارشکنی های دشمنان اهل بیت و ائمه معصومان (ع) عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه ها موجب می شود واقعه عاشورا درست و به نفع اهل بیت (ع) معرفی شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.