پ
پ

 

محمدجواد غم‌پرور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نمایشگاه در «هوای حرم» با هماهنگی آستان قدس حسینی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مطابق هماهنگی‌های انجام شده این نمایشگاه تا 12 آذر ادامه دارد، افزود: گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس امام حسین (ع) در این نمایشگاه ارائه شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به همکاری مسجد حسینیه اعظم زنجان با این آستان تصریح کرد: استقبال مردم از این نمایشگاه مطلوب است.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در طول این هفته ادامه داد: در هفته فرهنگی «هوای حرم»  برنامه‌های مختلفی از جمله عزاداری  و سخنرانی‌های مختلف برگزار شده است.

غم‌پرور با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی در این هفته پیش‌بینی شده ابراز داشت: این برنامه‌ها از ساعت 20 شب در حسینیه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم قرعه کشی عتبات عالیات در مراسم اختتامیه خبر داد و عنوان کرد: 50 نفر از مردم زنجان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان  با اشاره به مشارکت حسینیه اعظم زنجان در این برنامه خاطرنشان کرد: غرفه‌های حرمین کاظمین و حرم حضرت ابوالفضل عباس (ع) نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

این مسئول این گونه تعاملات فرهنگی را به نفع شهر زنجان عنوان کرد و گفت: باید خانواده های ایرانی معنویات را جزو برنامه های خود قرار دهند.

غم‌پرور با بیان اینکه احتمالا این هفته فرهنگی در کربلا برگزار شود، متذکر شد: حسینیه اعظم زنجان در این هفته فرهنگی برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه مقدمات چیده شده است، اذعان داشت: امیدواریم سال آینده این هفته فرهنگی برگزار شود.

انتهای پیام/73003/ن۳۰

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.