پ
پ

 

محمد آسیابی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امسال و به مناسبت حضور خدام حرم مطهر رضوی برنامه‌های مختلفی در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامیده شده است که جشن‌های این دهه با عنوان زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان ادامه داد: هدف از برگزاری این جشن‌ها حفظ شعائر مذهبی و ایجاد عاطفه و پیوند با ائمه اهل بیت (ع) است.

وی همچنین ارائه الگوی رفتاری اهل بیت (ع) با تاکید بر فراگیری علم و خردورزی در سایه شخصیت علمی امام رضا (ع) را نیز از دیگر اهداف برگزاری جشن مذکور عنوان کرد.

آسیابی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی در مدت حضور خدام حرم مطهر امام رضا (ع) در زنجان و همچنین در طول دهه کرامت اضافه کرد: عیادت از بیماران و دیدار با خانواده‌های شهدا و حضور در مدارس استان از برنامه‌های است که با حضور خدام صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه خادمین امام رضا (ع) با دانش‌آموزان چهار مدرسه دیدار می‌کنند، اضافه کرد: عیادت از بیماران در بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی، بیمارستان امام حسین (ع)، بیمارستان ارتش و بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان نیز با حضور خادمین انجام می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان در ادامه با اشاره به برپایی جشن خانواده رضوی افزود: این جشن نیز با حضور 200 زوج جوان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، امسال به مناسبت دهه کرامت 4 نفر از خدام حرم مطهر امام رضا(ع) به مدت دو روز در استان زنجان حضور پیدا می‌کنند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.