پ
پ

alt

300 خادم افتخاري همزمان با روز حركت دسته عظيم عزاداران حسيني، نذورات مردم به حسينيه اعظم را جمع آوري مي كنند.

به گزارش روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان، جواد معبودي مسئول امور مالي ستاد دهه محرم حسينيه اعظم با بيان اين نكته گفت: اين تعداد افراد در قالب 63 گروه جمع آوري نذورات که بصورت 55 اکیپ ثابت و 8 اکیپ سیار اين وظيفه را به انجام مي رسانند.

معبودي همچنين از فعاليت 35 گروه جمع آوري نذورات مجهز به دستگاه‌هاي P.O.S در روز سه شنبه 21 آبان مصادف با هشتم محرم خبر داد و گفت: همه گروه‌هاي جمع‌آوري نذورات از ساعت 8 صبح تا پايان دسته عزاداري در محل‌هاي تعيين شده وظيفه خود را ايفا خواهند كرد.

وي همچنين به استقرار پنج دفتر ثابت در شبستان‌هاي مسجد و محوطه خيابان حسينيه اعظم اشاره كرد و گفت: استقرار دو دستگاه ATM در محوطه حسينيه اعظم و محل فروش احشام نذري واقع در خيابان خيام غربي از ديگر اقداماتي است كه جهت جمع‌آوري نذورات و تسهيل در كار مردم پيش‌بيني شده است.

مسئول امور مالي ستاد دهه محرم حسينيه اعظم با اعلام حساب جاري الکترونيکي نزد بانک ملت (جام) به شماره 1334219222 جهت واريز نذورات نقدي از امكان پرداخت توسط سامانه پرداخت # 733 *  همراه اول نيز خبر داد.

معبودي در پايان بار ديگر از عموم مردم درخواست كرد از پرداخت نذورات نقدي و غيرنقدي خود به اشخاص غيرمسئول خودداري كرده و نذورات خود را فقط به خادمين حسينيه اعظم كه داراي لباسهاي متحدالشكل و كارت شناسايي مخصوص و معتبر هستند تحويل نمايند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.