پ
پ

حجت‌الاسلام رحيميحجت‌الاسلام رحيمي:

اعتقاد به معاد تربيت ساز است

حجت‌الاسلام رحيمي با تاكيد بر تربيت ساز بودن معاد در زندگي بشر گفت: هيچ اعتقادي به مانند اعتقاد به مرگ زندگي را زنده نمي‌كند.

به گزارش روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان حجت‌الاسلام رحيمي امام جمعه ابهر  شب دوازدهم محرم در جمع عزاداران حسينيه اعظم زنجان با اشاره به ورود شيطان در اموال انسان در صورت عدم رعايت اظهار داشت: دخيل كردن هواي نفس در اعمال مي‌تواند زمينه ساز اين ورود باشد.

وي بر لزوم پرهيز از حرام تاكيد و اضافه كرد: انجام هر نوع حرامي به دين ضربه مي‌زند كه نمونه آن ورود ماهواره به خانه‌ها است.

امام جمعه ابهر با اشاره به فعاليت دسته‌هاي عزاداري در زنجان تصريح كرد: حسينيه، زينبيه، احمديه، فاطميون و ديگر دستجات عزاداري با يك صوت و نوا در اين آئين‌ها حضور يافته و به امام حسين (ع) لبيك مي‌گويند.

وي با تاكيد بر شناخت دشمن از جايگاه ولايت فقيه در ايران تاكيد كرد: مادامي كه ولايت فقيه در اين كشور است نمي‌توان به آن ضربه وارد كرد.

حجت‌الاسلام رحيمي با اشاره به تاثيرگذاري ماهواره در زندگي‌هاي امروزي افزود: ماهواره خانواده‌ها را متلاشي كرده است.

وي با تاكيد بر غير قابل جبران بودن ضربه ماهواره به بنيان خانواده‌ها تاكيد كرد: جوانان بدانيد كساني كه خود را با ماهواره مشغول مي‌كنند نمي‌توانند سرباز مريد امام حسين (ع) و سرباز امام زمان باشند.

امام جمعه ابهر طلاق‌هاي عاطفي و جشن‌هاي طلاق را از ديگر نتايج نفوذ ماهواره به درون خانه‌ها عنوان كرد و گفت: اگر مراقبت نشود شيطان در زندگي او شريك مي‌شود.

وي اعتقاد به معاد و مهدويت را از راه‌كارهاي كمك كننده به انتخاب راه عنوان كرد و گفت: انسان معتقد به معاد و مهدويت هر كاري را نمي‌كند.

حجت‌الاسلام رحيمي تاكيد كرد دنيا دوستي انسان را تهديد نمي‌كند و بايد مراقبت شود.

وي با اشاره به تربيت ساز بودن نقش معاد در زندگي بشري ادامه داد: هيچ اعتقادي به مانند مرگ زندگي بشر را زنده نمي‌كند.

امام جمعه ابهر به وجود 120 وصف در مورد قيامت در قرآن اشاره كرد و افزود: مبادا كاري كنيم كه در قيامت بعد از يك عمر خادمي براي امام حسين ما را در جرگه خادمان آن حضرت راه ندهند.

وي با بيان اينكه وعده آمرزيده شدن به دوستداران امام حسين (ع) داده شده است، بيان داشت:‌ حضور در عزاداري فرزند پيامبر موجب پاك شدن مي‌شود ولي بايد حواسمان باشد كه از فردا بايد مواظب اعمال خود باشيم تا دوباره به گناه آلوده نشويم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.