پ
پ

استاد حوزه و دانشگاه گفت: محبت به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) بايد همراه با اخلاص كامل و به دور از ريا باشد.
حجت‌الاسلام محمد مهدي ماندگاري شامگاه دوشنبه در جشن ميلاد با سعادت امام رضا(ع) در حسينيه اعظم زنجان افزود: اطاعت از اهل‌بيت (ع) بايد با تمام وجود و از سر اطاعت و تسليم به دور از شك و دو دلي انجام شود  و از روی یقین باشد

alt

وی ادامه داد: محبت، معرفت، اطاعت و تسليم و مجاهدت چهار ستون مستحكم قلعه توحيد را شامل مي شود كه تحقق آن افراد را از ابتلا به بسيار از آسيب ها و معضلات متعدد اجتماعي ايمن مي‌كند.
حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه  شيوه زندگي ائمه اطهار (ع) بايد بيش از پيش در جامعه به ويژه براي نسل جوان تبيين شود افزود: ترويج، گسترش و نهادينه شدن فرهنگ معارف الهي اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در گرو سرمايه گذاري بهينه در جامعه است.

اين كارشناس برجسته مذهبي كشور گفت: بسياري از عذاب‌هاي كنوني بوجود آمده در زندگي دنيوي انسانها به دليل فاصله گرفتن از سيره و عمل به فرامين ائمه اطهار(ع) است.
حجت الاسلام ماندگاری افزود: مجاهدت به مجاهدت هاي مالي، آبرو و جان تقسيم بندي مي شود كه تحقق هر كدام از اين شاخه ها به دنبال خود بسياري از معضلات و مشكلات را به حداقل كاهش مي دهد.
 
وی ادامه داد: امام رضا(ع) نيز الگويي بي بديل در تمامي ابعاد به شمار مي رود كه الگو قرار دادن ايشان نتايج تاثير گذاري در زندگي افراد دارد
 
حجت الاسلام ماندگاري افزود: متاسفانه بسياري از معضلات جامعه به دليل عمل نكردن به فرامين و گفته هاي ائمه اطهار (ع) است كه اين موضوع به نوبه خود فرصتي مناسبي را براي جايگزيني فتنه ها و
انجام گناهان گوناگون فراهم كرده است
 
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: نظام اسلامي با خون هزاران شهيد گلگون كفن انقلاب اسلامي حاصل شده است كه همگان بايد در حفظ دستاوردهاي آن بيش از گذشته تلاش كنند.
حجت‌الاسلام ماندگارری افزود: همه آحاد جامعه باید تلاش کنند در  راستای تحقق جامعه ای در چارچوب ارزش های و آرمانهای انقلاب و تعمیق و توسعه این ارزشها گام بردارند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.