پ
پ

از شبکه شما؛

مراسم جمع خوانی حسینیه اعظم زنجان پخش شد

 مراسم جمع‌خوانی قرآن حسینیه اعظم از شبکه سراسری شما پخش شد.

 به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، مراسم جمع خوانی قرآن کریم برای چندمین سال متوالی است که در حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

 این مراسم همانند سنوات گذشته در محل حسینیه اعظم هر روز از ساعت 18 تا 19 عصر با حضور مردم مومن پایتخت شور و شعور حسینی با حضور قاریان برتر کشوری و استانی برگزار می شود که همین امر موجب ارتقای استان زنجان در ارزیابی شورای عالی قرآن به رتبه چهارم کشور شده است.

 این برنامه معنوی هر روز به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی اشراق پخش می شود در همین راستا با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده این مراسم معنوی و با شکوه در روزهای سوم و چهارم ماه مبارک رمضان از شبکه سراسری شما پخش شد.

 گفتنی است، امسال برنامه های مختلفی در حسینیه اعظم زنجان اجرایی می شود.

که از جمله آن مسابقه حفظ قرآن در چهار رده سنی است. این مسابقه در راستای عمل به فرامین و بیانات مکرر امام خامنه‌ای جهت ارتقا و تشویق نونهالان و نوجوانان برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند تا 10 تیرماه مصادف با 14 رمضان نام و نام خانوادگی و سن خود را به شماره پیامک 2000144 ارسال کنند.

 گفتنی است؛ این مسابقه در 11 تیر ماه مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و به صورت حضوری برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.