پ
پ

مسئول بسته بندی گوشت تبرک حسینیه اعظم زنجان گفت: سلامتی گوشت های تبرک حسینیه اعظم تضمین شده است.

alt

 

قاسم ییگدلی در گفتگو با خبرنگار نشریه مصباح حسینیه با اشاره به اینکه فعالیت بخش بسته بندی گوشت تبرک همزمان با حرکت دسته عزاداری آغاز می‌شود، اظهار داشت: بسته بندی گوشت‌های متبرک در سه روز و در سه شیفت کاری، با 300 خادم افتخاری انجام می‌شود.

 

 

وی همچنین به نحوه توزیع بسته های گوشت تبرک اشاره کرد و افزود: گوشت‌های متبرک در بین دارندگان قبوض اهدا کنندگان احشام و مناطقی از شهر که با برنامه‌ریزی و به‌صورت دوره‌ای است، توزیع می‌شود.

مسئول بسته بندی گوشت متبرک حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: گوشت های تبرک حسینیه اعظم با نظارت بهداشت و دامپزشکان متخصص بسته بندی می شود.

وی با بیان اینکه امسال بسته‌بندی گوشت‌های متبرک با همکاری شرکت خرم پروتئین صورت می‌گیرد یادآور شد: توزیع بسته های گوشت‌ تبرک از صبح روز تاسوعا نهم محرم  تا 20 محرم در محل قید شده در قبوض می باشد.

ییگدلی به دارندگان قبض دریافت گوشت متبرک حسینیه اعظم زنجان توصیه کرد جهت استفاده بهینه از گوشت تبرک هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت گوشت‌های متبرک  اقدام کنند.

وی، در پایان یادآور شد: در سال گذشته نزدیک به 50 هزار بسته گوشت تبرک بسته بندی و در بین اقشار مختلف مردم استان توزیع شد.

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.