پ
پ

 

شهردار زنجان گفت: طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان الگویى براى احیاى بافت فرسوده محسوب می‌شودalt.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات حسینیه اعظم زنجان، اظهار داشت: پیرو تاکیدات استاندار زنجان و توجه ویژه به بهسازی و احیای توسعه اماکن مذهبی مدیریت شهری نیز در این راستا برنامه‌های مختلفی را انجام داده است. 
وی یادآور شد: مدیریت شهری همسو با برنامه‌های ستاد بافت فرسوده برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و با طرح حسینیه اعظم زنجان نیز همکاری می‌کند. 
شهردار زنجان از مبادله تفاهم‌نامه مالی طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: اعتبارات ابلاغ شده و در صورت تصویب کمیسیون ماده 5 در اختیار این طرح قرار می‌گیرد. 
وی بر ضرورت تملکات در این طرح تاکید کرد و گفت: توافقات در قالب اخذ پلاک‌ها زمان زیادی را می‌طلبد که امیدواریم با توجه به محدودیت زمانی که برای اجرای طرح وجود دارد، این اقدامات سریع‌تر انجام شود.
موسوی درخصوص طرح توسعه حسینیه اعظم گفت‌: طرح توسعه حسینیه روند 25 ساله‌ا‌ى را طى کرده و سرعت آن در سال‌هاى اخیر افزایش چشمگیرى داشته است و سعى براین است که پروژه حسینیه اعظم از روند مطلوبی برخودار شود. 
وی گفت: طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان الگویى براى احیاى بافت فرسوده محسوب می‌شود. 
شهردار زنجان یادآور شد: اهداف تعریف شده براى این پروژه به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم شده‌ا‌ند که تلاش می‌کنیم به خوبی اجرایی شود. 
وی با تأکید بر اینکه گسترش این مجموعه باید به صورت علمى و تخصصى صورت گیرد و از بروز اشتباهاتى که در گذشته در مورد مجموعه هاى دیگر رخ داده است جلوگیرى شود، ادامه داد:‌ در صورتى که چنین مجموعه‌ا‌ى با دوراندیشی و اهداف مشخص شکل گیرد، می‌تواند پاسخگوى توسعه‌هاى آتى خود باشد.  
وى همچنین بر لزوم یکپارچه شدن این مجموعه اشاره کرد و افزود: رابطه کل و جزء در این پروژه بایستى به درستى رعایت شود تا بتوان نتیجه‌ا‌ى مطلوب از چنین سیستم گرفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.