پ
پ

عزاداران حسينيه اعظم نگران كودكان خود نباشند

عزاداران حسينيه اعظم كه همراه كودكانشان براي شركت در مراسم اين مسجد مي‌آيند نگران كودكان خود نباشند.

معصومه محمدي مسئول مهدكودك فرشته‌هاي حسيني حسينيه اعظم با بيان اين مطلب گفت: هدف از راه‌اندازي اين مهدكودك اين است كه اولياء بتوانند بهره لازم را از برنامه‌هاي اين مسجد ببرند.

وي هدف ديگر فعاليت اين مهد را آشنايي كودكان با آموزه‌هاي ديني، از جمله داستانهاي مختلف از زندگي خانواده و اصحاب امام حسين بخصوص حضرت رقيه و حضرت علي اصغر و آموزه‌هاي قراني عنوان كرد.

مسئول مهدكودك حسيني با بيان اينكه اين مهد در ايام سوگواري سالار شهيدان در ضلع شمالي مسجد قديم و جنب سفره خانه زنانه فعال است افزود: اين مهد كودك از ساعت 19:30 الي 23 پذيرايي كودكان 3 تا 8 سال عزاداران حسيني است.

محمدي با اشاره به فعاليت 8 نفر مربي و بيش از 30 نفر همکار در مهد كودك حسيني تاکيد كرد: مربيان اين مهد از مجربترين مربيان مهدكودك‌هاي خصوصي شهرستان هستند و از مهارت و تجربه كافي در اين زمينه برخوردارند.

وي با اعلام اين خبر كه 4 سال از راه‌اندازي اين مهدكودك مي‌گذرد يادآور شد، تنها طي سال گذشته بيش از 2 هزار كودك از برنامه‌ پيش‌بيني شده مهد استفاده كردند.

مسئول مهدكودك فرشته‌هاي حسيني در پايان گفت: اين مهد كودك در روز عاشورا از ساعت 8 صبح تا نماز ظهر عاشورا پذيراي كودكان سوگواران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.