پ
پ

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) در مصلی خاتم الانبیاء زنجان، از ملت ایران به عنوان یک سرمایه عظیم یاد کرد و با بیان اینکه باید فضای کنونی را درک کرد افزود: باید قدر این ملت که در برابر سختی ها و مشکلات، اینچنین صبور و بردبار هستند را دانست و به عنوان یک خادم مشکلات آنان را حل و برطرف کرد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان با بیان اینکه سپاه و بسیج برای حل مشکلات اقتصادی و رفع محرومیتها در خدمت دولت و مسئولان نظام، نهادها و سازمانها است اظهار داشت: دشمنان با توسل به تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی قصد دارند به اهداف پلید خود دست یابند که باید با وحدت و یکپارچگی هرچه بهتر و بیشتر، آنها را در عرصه جنگ اقتصادی نیز موشک باران کرد و این خواست ملت است.

وی با تاکید براینکه باید این مرحله حساس از دوران انقلاب اسلامی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و پرچم عزت، غیرت و اقتدار را همچنان برافراشته نگه داشت، افزود: اگر مسئولان و گروه ها، خالصانه و صادقانه وارد صحنه شوند به یقین همانند دوران دفاع مقدس، خداوند سبحان امدادهای غیبی خود را شامل حال ایران و مردم این کشور خواهد کرد.
با اشاره به اینکه ریشه حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در درون کشور است و از مسئولان انتظار می رود بیش از پیش به فکر رفع مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: مردم و مسئولان در دوران دفاع مقدس به صورت خالصانه و صادقانه در کنار هم قرار گرفتند و به رغم کمبوها، توانستند با اتحاد و یکپارچگی خود در برابر بزرگترین دشمنان اسلام و انقلاب، پیروز شوند.
سردار پورجمشیدیان به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح ایران در دفع هرگونه تجاوز دشمنان، اشرار، ضد انقلاب و گروهک های تکفیری و داعش، مقتدر و توانمند عمل می کند، گفت: سپاه با شلیک چند موشک به مقر و قرارگاه تروریست ها، پاسخی سخت و قاطع به عوامل دخیل در این حادثه داد که این مایه نشاط ، امیدواری و افتخار ملت ایران شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه به نقش رزمندگان زنجان در دفاع از حرم اهل بیت پیامبر و محبان آن حضرت و آزادسازی شهرهای سوریه ازجمله شهر شیعه نشین نبل و الزهرا در شمال حلب سوریه، اشاره کرد و گفت: این 2 شهر شیعه نشین مدت چهار سال در محاصره سخت نیروهای تکفیری داعش قرار داشت که با رشادت و شهامت رزمندگان اسلام از دست آنان خارج شد که این باعث افتخار و سربلندی است.

سردار پورجمشیدیان افزود: داعش هرجا که پا گذاشت دست به جنایت و ویرانی زد و محبان اهل بیت را به رگبار گلوله بست و سر برید و زنان را نیز به اسارت و کنیزی گرفت اما مردان غیور و خداترس سینه سپر کردند و در برابر این جنایتکاران ایستادند و گفتند اگر قرار باشد عاشورایی تکرار شود نتیجه آن نابودی استکبار و دشمنان اسلام خواهد بود.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی رزمندگان اسلام همچنان در صحنه های دفاع از کشور و مظلومین نمایان است، اظهار داشت: رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس نیز با شرکت در عملیات های مختلف حماسه های غرورآفرینی را خلق کردند که این رشادت ها و سلحشوری های آنان بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

پورجمشیدیان با بیان اینکه شهدا جان خود را برای حفظ استقلال و دفاع از انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند، تصریح کرد: زنجان در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید، 6 هزار جانبار و 600 هزار آزاده تقدیم انقلاب کرد که حماسه های آنان هرگز فراموش نخواهد شد.
در پایان این اجتماع بزرگ عاشورایی، میثاق نامه ای قرائت شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.