پ
پ

زنجان – جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : مهمترین هدف ترویج فرهنگ عاشورا پیروی از ولی فقیه است.
[مهمترین هدف فرهنگ عاشورا ، پیروی از ولی فقیه است]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناجا، سردار احمدرضا رادان در مراسم تجلیل از مداحان و اعضای هیئت امنای مساجد اعظم حسینیه ، زینبیه و احمدیه زنجان افزود: ما در دریای پرنعمت امام حسین(ع) قرارداریم و باید قدردان و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم به ساحل امنیت برسیم.

وی با اشاره به آثار و برکات مجالس و محافل حسینی در مقابل با توطئه های دشمنان تصریح کرد : دشمن در جنگ نرم ارزش ها ، اعتقادات و فرهنگ عاشورایی ما را نشانه رفته که باید همه با هوشیاری و بصیرت دینی از این توطئه دشمنان سالم به منزل مقصود برسیم.

سردار رادان به اهمیت نقش ولی فقیه در حفظ جامعه اسلامی در مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان اشاره کرد و گفت : همه چیز ما از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا است و نوکری امام حسین (ع) در حقیقت نوکری ولایت فقیه است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: نباید فراموش کنیم که چه کسانی در مقابل امام علی (ع) و امام حسین ( ع ) ایستادند و جنگیدند، آنها کسانی بودند که از شدت سجده پیشانی و زانوهایشان پینه بسته و نماز شب شان ترک نمی شد ولی به دلیل عدم بصیرت و شناخت ولی فقیه خود در جبهه دشمن قرار گرفتند.

وی ادامه داد: شمر که در کربلا برای کشتن امام حسین(ع) سبقت می گرفت کسی بود که در جنگ صفین بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این جنگ جانباز شد ولی در زمان امام حسین (ع ) به دلیل بی بصیرتی فریب دشمن را خورد و در صف دشمنان قرار گرفت و این هشداری است برای همه ما که باید مواظب باشیم .

سردار رادان خاطر نشان کرد : با علی و یا علی یک نقطه کم دارد ولی با علی بودن کجا و یا علی گفتن کجا و ما باید با علی باشیم و در سنگر ولایت گوش به فرمان ولی فقیه خود باشیم .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ نرم گفت : ایجاد تفرقه و به انحراف کشیدن ارزش های اسلامی از شیوه ها و اهداف مهم دشمنان برای غلبه بر جامعه اسلامی ما است.

وی با تاکید بر نقش مساجد و مداحان اهل بیت (ع) در حفظ ارزش های اسلامی افزود : زمانی عزاداری ها ارزش پیدا می کند که خروجی آن تقویت شعور حمایت و پیروی از ولایت فقیه باشد.

سردار رادان با اشاره به عظمت جهانگیرشدن دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان گفت : از برجستگی های دسته های حسینی این است که سیاسی نیست و یک همایش و اعلام قدرت عاشورایی در مقابل توطئه های دشمنان هستند.

درپایان این مراسم از تعدادی از مداحان و هیئت امنای مساجد اعظم حسینیه ، زینبیه و احمدیه زنجان تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.