پ
پ

استاد حوزه و دانشگاه بر پیوند عاشورا و مهدویت تاکید کرد و گفت: باید پیوند این دو در جامعه تقویت شود، چرا که امام زمان ادامه‌دهنده راه سیدا لشهداء (ع) است.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، حجت الاسلام مهدی محبی شامگاه چهارشنبه در جمع عزاداران حسینی در حسینیه اعظم زنجان، با بیان اینکه حضور در مجالس مذهبی و عزاداری برای امام حسین داروی شفا بخش است، افزود: ارتباط با اهل بیت و تقویت باورهای دینی بهترین درمان برای بیماری‌های روحی و روانی است.
وی بر تقویت اعتقادات دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: تحقق این امر مهم باعث تقویت بنیان‌های خانواده می‌شود.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خدای مهربان با غیرت است، اظهار کرد: خداوند انسان با غیرت را دوست دارد، بنابراین مردان باید با غیریت باشند.
محبی بر پیوند عاشورا و مهدویت تاکید کرد و گفت: باید پیوند این دو در جامعه تقویت شود، چرا که امام زمان ادامه‌دهنده راه سیدالشهداء (ع) است.
وی ابراز کرد: باید در مجالس عزای حسینی، عزاداری امام حسین (ع) و عاشورا را به ظهور امام زمان (عج) پیوند دهیم و قلب خود را به سید شهداء معطوف کنیم.
حجت الاسلام محبی با بیان اینکه قلبی که به دنیا وابسته باشد آرامش ندارد، گفت: قلبی که با امام زمان (عج) باشد در دنیا آرامش خواهد داشت و خانواده‌ها فرزندان امام زمانی تربیت می کنند.
محبی ابراز کرد: باید محبت امام زمان در قلب باشد و حیات طیبه بیعت با امام زمان است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.