پ
پ

بازدید مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از مجتمع کشت و صنعت حسینیه اعظم

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان دلیل حضور خود در این موسسه را آشنایی با فعالیت ها و خدمات این مکان بیان نمود و گفت: یکی از برنامه های کاری صنعت ، معدن و تجارت استان این بود که با مجموعه اقتصادی حسینیه اعظم زنجان ارتباط برقرار کرده و بتوانیم از پتانسیل هایی که این مجموعه از لحاظ اعتقادی و مذهبی و بحث اقتصادی برای استانمان دارد استفاده کند.

مهندس فغفوری بازدید خود از موسسه کشت و صنعت مصباح را مسرت بخش عنوان کرد و افزود: من بعنوان یک زنجانی که برای اولین بار این مجموعه را از نزدیک مشاهده کردم بسیارخوشحال شدم که فعالیت های گسترده و علمی، جدا از مباحثی که در حوزه اقتصادی هست در سطح استان دارد انجام می شود و به سایر استان ها خدمت رسانی هم می کنند.

وی اظهار داشت: امیدوارم که همه مسئولین حمایت های خوبی را از حسینیه اعظم داشته باشند تا بتوانند برنامه های کاری را که این مجموعه در اختیار دارند عملیاتی شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: تصمیم بر آن شد که فعالیت های اقتصادی حسینیه اعظم در بحث دامداری، چاقوسازی و تولید نهال و موارد دیگر به صورت یک پکیج ارائه بشود تا در کارگروه های اقتصادی استان مطرح ومساعدتهای دیگر مسئولین را بتوانیم در این زمینه جذب کنیم که خروجی آن اشتغالزایی با هزینه های بسیار کمتر نسبت به سرمایه گذاری های دیگر خواهد بود.

============

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.