پ
پ

 

 

آغاز به کار طرح تربیتی «بچه‌های مسجد» در حسینیه اعظم زنجان

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم: این طرح سال 1391 بنا به پیشنهاد هیئت امناء و امام جماعت محترم حسینیه اعظم زنجان با همکاری پایگاه 13 حسینه اعظم زنجان، پس از انجام دو ماه کار تحقیقی و نیازسنجی مشکلات فرهنگی محله‌های اطراف حسینیه اعظم تصویب شد. این طرح با محوریت انجام فعالیت های منسجم و سازمان یافته تربیتی برای نوجوانان که از مقطع تحصیلی راهنمایی آغاز و تا ورود به دانشگاه ادامه می‌یابد. 1000 خانه از خانه های اطراف حسینیه اعظم و با یک نگاه بلند مدت ( حداقل شش ساله ) با شعار « از مسجد تا دانشگاه » در اولویت اول این طرح قرار دارد.

این ستاد در نظر دارد به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدّظله العالی)  با بکارگیری شیوه تعمیق آگاهی های دینی و اعتقادی نوجوانان از طریق ارتباط مستقیم و مستمر و خانه به خانه و بهره گیری از شیوه های تربیتی قرآن کریم و ائمه معصومین(علیهم السلام)، در زمینه های اعتقادی ، اخلاقی ، علمی و آموزشی، فرهنگی ، هنری، اجتماعی، زیستی و سیاسی متربیان را به سطحی قابل قبول ارتقاء دهد.

این ستاد با فراخوانی از مربیان موفق و مطرح در زمینه تربیتی ، خصوصا از بین طلاب و روحانیون مجرب، کار خود را رسما  از فروردین ماه سال جاری آغاز نموده است .آغاز کار ستاد با ثبت نام و اجرای طرح تربیتی با عنوان «بچه های مسجد» با هدف شناسایی و جذب 200 نفر دانش آموز از مقطع تحصیلی راهنمایی جهت تشکیل حلقه های تربیتی ، آغاز  و هم اکنون نیز در مرحله ثبت نام و سازماندهی حلقه های تربیتی قرار دارد.

alt

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.