پ
پ

  

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی اوقات فراغت حسینیه اعظم زنجان

 مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی حسینیه اعظم زنجان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی اظهار داشت: این کلاس ها به همت پایگاه بسیج خواهران ام ابیها(س) و ستاد تربیتی حسینیه اعظم و در دو بخش خواهران و برادران دایر می شود.

وی ادامه داد: این کلاس ها در بخش خواهران شامل کلاس های خیاطی، گلدوزی، سفره آرایی، کامپیوتر، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، احکام و غیره است.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان کلاس های ویژه برادران را کلاس های تقویتی، آموزشی، زبان انگلیسی، ورزشی، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، احکام و غیره عنوان، و تصریح کرد: این کلاس ها با همکاری ستاد تربیتی مسجد حسینیه اعظم که با امام جماعت مسجد مدیریت و برگزار می شود.

وی تاکید کرد: به همت پایگاه خواهران این مسجد، کلاس های روخوانی، روان خوانی و تجوید، ویژه خواهران طول سال در این مسجد برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری حلقه های معرفتی در این مسجد خبر داد و گفت: ستاد تربیتی حسینیه اعظم زنجان به منظور ارتقا سطح معرفتی در بین جوانان اقدام به تشکیل حلقه های معرفتی و برگزاری کلاس های عقیدتی در طول سال کرده است.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین به فعالیت مهد قرآنی این مسجد اشاره کرد و گفت: مهد قرآنی حسینیه اعظم ویژه کودکان 4 تا 6 ساله در ایام تابستان دایر است.

وی خاطرنشان کرد: کلاس های آموزشی نقاشی، آموزش قرآن کریم، بازی های کودکان و غیره از برنامه های اجرایی این مهد کودک است. 

شهامی همچنین به برگزاری مراسم دعای توسل و تفسیر قرآن کریم ویژه خواهران در این مسجد اشاره کرد و افزود: این مراسم روزهای چهارشنبه از ساعت 17 عصر برگزار می شود.

 


ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.