پ
پ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد

لزوم داشتن بصیرت و معرفت در زیارت امام رضا علیه‌السلام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم داشتن بصیرت و معرفت در زیارت امام رضا علیه‌السلام تاکید کرد.

alt

به گزارش ستاد خبری ششمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار کرد: زائری که با هدف زیارت به حرم مقدس امام رضا علیه‌السلام وارد می‌شود، باید دارای دانش و معرفت لازم باشد.

وی خاطر نشان کرد: زائران امام رضا علیه‌السلام باید با بینش و معرفت لازم نسبت به بارگاه آن حضرت مشرف شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و حضور خدام آستان مقدس رضوی در استان‌های مختلف تصریح کرد: حضور خدام در مناطق مختلف کشور موجب ایجاد شور و نشاط می‌شود.

گفتنی است، همچنین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز حجت‌الاسلام ملایی ضمن ابزار خرسندی از حضور در استان زنجان تصریح کرد: امسال خدام بارگاه رضوی همزمان با دهه کرامت در 22 استان کشور و در چهار کشور عراق، افغانستان، هندوستان و لبنان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه حضور خدام در مناطق مختلف فضای معنوی خاصی را در استان‌ها و در بین مردم به وجود آورده است، اضافه کرد: ارتقای سطح بینش مردم در زمینه سبک زندگی ائمه معصومان علیه‌السلام ار اهداف سفر خدام به مناطق مختلف است.

حجت‌الاسلام ملایی به برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت نیز اشاره داشت و گفت: امسال 400 برنامه طی این دهه اجرایی می‌شود.

وی همچنین به برخی از برنامه‌های خدام با حضور در استان‌های مختلف اشاره داشت و افزود: عیادت از بیماران، بازدید از زندان‌ها، گلباران مزار شهدا و توزیع بسته‌های فرهنگی متبرک حرم مقدس رضوی از جمله برنامه‌های خدام در سفر به مناطق مختلف است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.