پ
پ

اتحاد مسلمانان زیر پرچم امام حسین(ع) دشمنان را متضرر می کند

قائم مقام تولیت آستان حرم امام حسین(ع) گفت: اتحاد مسلمانان زیر پرچم امام حسین(ع) دشمنان اسلام را متضرر می کند.

 به گزارش روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان، سید افضل شامی اظهار داشت:

 امام حسین(ع) تنها محوری است که مسلمانان علیرغم تمام اختلافات، به اتفاق نظر و اتحاد می رسند.

 وی یادآورشد: دشمنان همواره تلاش کرده و می کنند تا با اختلاف افکنی مانع اتحاد مسلمانان، شیعیان و قومیت های مختلف شوند.

شامی اظهار کرد: شیعیان جهان و اتباع اهل بیت(ع) در کشورهای مختلف،همواره از دشمنان ضربه می بینند و متحمل خسارات جانی و مالی بسیاری میشوند.

alt

قائم مقام تولیت آستان حرم امام حسین(ع)، گفت: دشمنان از هر وسیله وبرنامه ای برای ایجاد تفرقه میان شیعیان و مسلمانان و جلوگیری از تحقق اهداف مقدس آنان استفاده می کنند.

وی خاطر نشان کرد: شیعیان همواره باید با برنامه های مختلف فرهنگی، برای توسعه همدلی و همکاری میان مسلمانان استفاده کنند.

 شامی با بیان اینکه برگزاری هفته فرهنگی در نقاط مختلف جهان، از جمله برنامه های فرهنگی برای افزایش همدلی و همکاری میان شعیان است، به تحقق برخی اهداف این هفته فرهنگی در شرایط کنونی و تاثیر گذاری برخی دیگر ازبرنامه ها در آینده اشاره کرد.

 قائم مقام تولیت آستان حرم امام حسین(ع)، با بیان اینکه اختلاف نظر در هرکشور و جامعه ای موضوعی طبیعی است، امام حسین(ع) را نقطه مشترک اتفاق نظرمیان تمام مسلمانان و شیعیان عنوان کرد.

وی اتحاد شیعیان را به ضرر دشمنان اسلامی خواند و تلاش دشمنان برای مقابله با توسعه فرهنگ حسینی و محور قرار گرفتن پرچم امام حسین(ع) را برای جلوگیری از گسترش همین اتحاد و همدلی عنوان کرد.

شامی ادامه داد: آستان مقدس امام حسین(ع) سعی در توسعه اتفاق نظر و اتحاد میان شعیان دارد.

قائم مقام تولیت آستان مقدس حرم امام حسین(ع) بر لزوم حرکت در خلاف مسیری که دشمنان سعی در تعیین آن دارند، تاکید کرد و افزایش روز افزون وحدت و همدلی میان شعیان را حرکت در مسیر خلاف میل دشمنان برشمرد

وی برگزاری هفته فرهنگی کربلا در شهرهای مختلف جهان را موجب کاهش اختلاف نظرهای موجود میان شعیان و افزایش همدلی میان آنان عنوان کرد و یکی از اهداف این هفته فرهنگی را افزایش تبادلات فرهنگی خواند.

 شامی تاکید کرد: برگزاری هفته های فرهنگی تاثیر معنوی بسیاری در شهر میزبان و اهالی آن دارد و موجب تعمیق معنویت آنان می شود.

 پایان پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.