پ
پ

مسئول فرهنگی حسینیه اعظم زنجان خبر داد

alt

اجرای برنامه‌های‌ فرهنگی در دهه نخست محرم

 

 

 مسئول فرهنگی حسینیه اعظم زنجان گفت: برنامه‌های فرهنگی ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان در مجموع 50 ساعت است و از اول تا دوازدهم این ماه اجرا می‌شود.

مصطفی رهروی امروز  با اشاره به برنامه‌های فرهنگی حسینیه اعظم زنجان در دهه نخست محرم اظهار داشت: برنامه‌های حسینیه اعظم در مجموع 50 ساعت و از اول تا دوازدهم محرم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سخنران هر شب این ایام حجت‌الاسلام رسول برگی از اساتید حوزه و دانشگاه است، ادامه داد: اصغر گنج‌خانلو، جواد و مهدی رسولی، مرتضی حیدری، سید یوسف شبیری زنجانی، علیرضا بیگدلی و ولی‌الله کلامی شاعر و مداح اهل بیت(ع) در این ایام هر شب از 8 تا 11 برنامه خواهند داشت.

مسئول فرهنگی حسینیه اعظم زنجان اجرای برنامه‌های فرهنگی در حسینیه اعظم زنجان را با همکاری 100 خادم افتخاری این مسجد عنوان کرد و افزود: تبلیغات درون شهری، پخش تیزر تبلیغاتی برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از رادیو و شبکه استانی اشراق از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی این مسجد است.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده توسط خادمین این مسجد به منظور بهره‌مندی عزاداران حسینی در سایر استان‌ها و خارج از کشور، یادآور شد: تصاویر، صوت و فیلم مراسم عزاداری هر شب دهه محرم روزانه در سایت اینترنتی این مسجد به آدرس www.haz.ir قابل دریافت است.

رهروی در ادامه به برگزاری همایش شیر خوارگان حسینی اشاره کرد و گفت: این مراسم با همکاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان برای نخستین بار از ساعت 8.30 صبح روز تاسوعا برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشنواره عکس اشاره کرد و افزود: تصاویر منتخب مسابقه عکس عاشورایی ویژه عزاداری و حرکت دسته عزاداری حسینیه پس از اعلام برگزیدگان در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و سپس در قالب کتاب توسط این مسجد چاپ می‌شود.

مسئول فرهنگی حسینیه اعظم زنجان زمان اعلام نتایج مسابقه عکس را اربعین حسینی اعلام کرد و ادامه داد: به نفرات برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی همچنین از قرائت زیارت عاشورا در صبح عاشورا خبر داد و افزود: مراسم عزاداری امام حسین(ع) در این روز تا اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا ادامه پیدا خواهد کرد.

رهروی همچنین به حضور مهمانان حسینی در دهه نخست محرم در زنجان اشاره کرد و گفت: اگر خدمت‌رسانی و فرهنگ‌سازی به مهمانان حسینی به خوبی صورت گیرد هر یک از مهمانان پس از برگشتن به محل سکونت خود یک سفیر فرهنگی استان زنجان خواهند بود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.