پ
پ

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد

اجرای برنامه‌های مختلف نوروزی در حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از اجرای برنامه‌های مختلف نوروزی در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اجرای برنامه‌های مختلف طی ایام نوروز در حسینیه اعظم زنجان به عمل آمده است.

وی با اشاره به شهرت حسینیه اعظم زنجان در بحث گردشگری مذهبی و شناختی که مردم کشور از این مکان به علت عزاداری باشکوه دهه نخست محرم و به ویژه روز هشتم این ماه دارند، اضافه کرد: در همین راستا بسیاری از مردم طی ایام مختلف سال و به ویژه عید نوروز برای بازدید از این حسینیه اعظم زنجان در این مکان حضور پیدا می‌کنند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در همین راستا ستاد استقبال از گردشگران مذهبی نوروزی در حسینیه اعظم زنجان از هفته‌های قبل تشکیل شده و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است، افزود: سال قبل نیز ستاد مذکور وجود داشت و امسال برای دومین بار با برنامه‌های متنوع این ستاد فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه امسال 30 خادم حسینیه اعظم زنجان طی ایام نوروز به بازدید‌کنندگان و گردشگران مذهبی خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: این خادمان از نخستین روز سال تا 12 فروردین ماه در حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا خواهند کرد.

شهامی با اشاره به نحوه ارائه خدمات به زائران و گردشگران مذهبی در حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در حسینیه اعظم زنجان ارائه می‌شود، گرفتن عکس در کنار سر درب زیبای حسینیه اعظم زنجان از مسافران و تحویل سریع به خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه عکسی در شبستان حضرت زینب (س) حسینیه اعظم زنجان دایر خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه شامل 50 عکس از مراسم‌های سال‌های قبل حسینیه اعظم زنجان است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین با اشاره به تعبیه قسمت ویژه برای کودکان در حسینیه اعظم زنجان افزود: امسال اشیای قدیمی زیبا با قدمت تاریخی 50 ساله نیز در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: برخی از این اشیا از لوازمی هستند که در سال‌های بسیار قبل در حسینیه اعظم زنجان به عنوان لوازم پذیرایی استفاده می‌‍شدند.

شهامی با بیان اینکه توزیع DVD معرفی حسینیه اعظم زنجان مشتمل بر عزاداری سال‌های قبل، معرفی حسینیه اعظم زنجان و افرادی که از کرامات حسینیه بهره‌مند شده‌اند نیز از دیگر برنامه‌های این مکان مذهبی در عید نوروز است، افزود: در این ایام ویژه نامه بهار فاطمی، بسته‌های تبرک حسینیه اعظم زنجان، تقویم حسینی و … نیز بین گردشگران مذهبی توزیع خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به آماده‌سازی بروشور گردشگری برای راهنمایی مسافران اظهار کرد: این بروشور در نقاط مختلف شهر توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر اینکه امسال هشت تیم در حسینیه اعظم زنجان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده فعالیت هستند، گفت: از جمله این تیم‌ها تیم عکاسی، پذیرایی و … است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.