پ
پ

 

اختتامیه بزرگترین برنامه تربیتی – آموزشی حسینیه اعظم زنجان با محوریت نامه ۳۱ نهج البلاغه معروف به وصیت نامه امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان حسینیه اعظم برگزار شد، مسئول دوره تربیتی – آموزشی حسینیه اعظم زنجان گفت: این دوره تربیتی- آموزشی در راستای تقویت تحصیلی، اعتقادی و ورزشی شرکت کنندگان برگزار شد.

حجت الاسلام سید تقی اسماعیلی با بیان اینکه در سال های گذشته نیز فعالیت های تربیتی در این مکان انجام شده بود، تصریح کرد: متربیان شرکت کننده در این برنامه بزرگ تربیتی از کل سطح شهر حضور داشته و نزدیک به ۳۵ درصد متربیان از محله حسینیه اعظم در این برنامه حضور داشتند.

وی از تربیت 90 نفر در این دوره خبر داد و خاطر نشان کرد: کلاس های تقویتی آموزشی، عقاید ، اخلاق ، احکام، حفظ قرآن کریم و برگزاری کلاس های تفریحی ورزشی به همراه اردوهای یک روزه از جمله برنامه های این دوره بود.

مسئول دوره تربیتی – آموزشی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه این دوره از فعالیت های تربیتی حسینیه اعظم به نام شهید هادی نام گذاری شده بود، اضافه کرد: برای آشنایی هرچه بهتر متربیان با شهدا کلاس های این دوره به نام شهداء حسینیه اعظم مزین شده و در این راستا وصیت نامه شهدای در کلاس ها نصب شده تا چراغ هایی برای آینده آنها شوند.
وی یادآور شد: در این دوره 10 نفر از متربیان کلاس حفظ قرآن موفق به حفظ جزء۳۰ قرآن کریم شدند.
حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر اینکه فعالیت های تربیتی مسجد حسینیه اعظم صرفا به محله حسینیه ختم نمی شود، ابراز داشت: در تابستان سال جاری و در منطقه کوی فاطمیه به طور مشترک برای برادران و خواهران این برنامه ها برگزار و به کمک دوره های آموزشی نمد دوزی و … برای بانوان آن منطقه ایجاد شغل شده است.
لازم به ذکر است چهار دوره ویژه والدین به منظور آشنایی با روش های مختلف تربیتی و آسیب های آن نیز در این دوره برگزار شد.

گفتنی است فعالیت های تربیتی – آموزشی حسینیه اعظم با شعار هادی باشیم، در چند منطقه شهر زنجان با حمایت هیئت امنا و همکاری پایگاه بسیج ۱۳ حسینیه اعظم برگزار شد و مقرر شده در طول سال با برنامه های مختلف کمک درسی و … ادامه یابد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.