پ
پ

alt

حجت الاسلام تقي لو از واحد مشاوره حسينه اعظم در خصوص ارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، حجت الاسلام تقیلو اظهار کرد: سالانه خدمات مختلفی در حسینیه اعظم زنجان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه یکی از خلاهای موجود در این مکان مقدس در سال های گذشته نبود خدمات مشاوره بود، اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی های به عمل آمده بحث ارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم زنجان از سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز شد.

حجت الاسلام تقي لو با اشاره به اینکه محرم سال گذشته 6 نفر از مشاوران در نوبت بعد از ظهر با حضور در حسینیه اعظم زنجان اقدام به ارائه خدمات مشاوره کردند، افزود: با آمار گرفته شده طی دهه نخست ماه محرم سال گذشته بالغ بر 800 مشاوره در حسینیه اعظم زنجان انجام شد.

alt

وي با بیان اینکه اغلب مراجعه کنندگان به ایستگاه مشاوره حسینیه اعظم جوانان 17 تا 30 سال بودند، اضافه کرد: سوالات مطرح شده در مرکز مشاوره حسینیه اعظم زنجان غالبا در زمینه مسائل شرعی، مذهبی و مسائل مربوط به روابط زوجین در زندگی مشترک بود.

عضو واحد مشاوره حسينيه اعظم با اشاره به اینکه امسال نیز برنامه ریزی های لازم به منظور ارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم انجام شده است، تصریح کرد: محرم امسال نحوه ارائه خدمات مشاوره به صورت متفاوتی از سال قبل انجام می شود به نحویکه در دهه نخست محرم پنج نفر مشاور خانم و پنج نفر مشاور آقا به صورت جداگانه در حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کرده و به سوالات مراجعان پاسخ می دهند.

وي با اشاره به انتخاب مشاوران مجرب اضافه کرد: مشاورانی که برای این کار انتخاب شده اند از دانش آموختگان مرکز تخصصی حوزه علمیه قم هستند.

alt

حجت الاسلام تقي لو در ادامه با اشاره به اهداف ارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و همچنین رفع شبهات دینی و شرعی مراجعان از اهداف راه اندازی مرکز مشاوره در حسینیه اعظم است.

وي با اشاره به اینکه در سطح شهر مراکز مشاوره بسیاری اقدام به ارائه خدمات مشاوره می کنند، افزود: هدف مسئولان حسینیه اعظم ارتقای سطح مهارت های زندگی مراجعان با توجه به شعائر دینی و سبک زندگی اسلامی و مذهبی با تاسی از زندگی ائمه معصومان (ع) است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.