پ
پ

alt

هفتم تا دوازدهم محرم سالجاری صورت گرفت:

اسکان بیش از 700 مهمان توسط حسینیه اعظم زنجان

 به گزارش روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان، مسئول واحد اسکان حسینیه اعظم گفت: 728 مهمان  طی روز های هفتم تا دوازدهم محرم، در مهمانسراهاي ادارات شهر زنجان پذيرش شدند.

 حسین رستمی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق هماهنگي انجام شده با  ادارات شهر زنجان، از روز هفتم تا دوازدهم محرم سالجاری 231 نفر خواهر و 195 نفر برادر در قالب 118 خانواده از 18 استان کشور در زنجان اسکان داده شدند.

 وی تعداد كل پذيرش خواهران را 269 نفر و تعداد كل پذيرش برادران را 459 نفر برشمرد و افزود: 728 نفر مجموع نفرات پذيرش شده است که در مجموع هزار و 342 نفر شب اسكان داده شدند.

مسئول واحد اسکان حسینیه اعظم  در بخش دیگری از سخنان خود از اهدای بسته های فرهنگی به ميهمانان اين مسجد خبر داد و گفت: مستند "حماسه محرم 91" و ويژه نامه شرح دلدادگي و مصباح در قالب اين بسته فرهنگي ارائه شده است.

رستمی ضمن تشكر و قدرداني از همكاري صميمانه مديران برخي ادارات و سازمانها با واحد اسكان  ابراز داشت: شركت خطوط لوله و مخابرات، شركت برق منطقه اي، شركت مخابرات، سازمان صنعت و معدن و تجارت، سازمان جهاد كشاورزي، اداره كل پست، اداره كل منابع طبيعي، اداره كل تعاون، كار و امور اجتماعي، آموزش و پرورش ناحيه يك و 2، آموزشگاه فني و حرفه اي قائم (عج) و سازمان ورزش و جوانان در دهه محرم امسال با واحد اسکان حسینیه اعظم زنجان همکاری داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.