پ
پ

 

دبیرخانه اولین سوگواره عکس حسینیه اعظم زنجان با انتشار اطلاعیه ای، نکات مهمی را به عکاسان شرکت کننده در این سوگواره یادآور شد.

به گزارش روابط عمومی سوگواره عکس حسینیه اعظم زنجان، در این اطلاعیه آمده است:

دبیرخانه اولین سوگواره عکس حسینیه اعظم زنجان، ضمن تشکر از استقبال گسترده عکاسان کشور از فراخوان این سوگواره، توجه شرکت کنندگان محترم را به موارد زیر جلب می نماید.

1-      جلسه توجیهی عکاسان سوگواره راس ساعت 9 صبح در محل حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

2-      جهت دریافت کارت شناسایی ویژه عکاسی در دسته عزاداری از ساعت 10 الی 11 به محل دبیرخانه سوگواره عکس حسینه اعظم مراجعه فرمائید.

3-      عکاسان محترم لطفا همکاری های لازم را با مامورین محترم نیروی انتظامی و عوامل حفاظت حسینیه اعظم داشته باشند.

4-      بعلت برودت هوا لباس گرم همراه داشته باشید.

5-      با توجه به اینکه مراسم دسته عزاداری حسینیه اعظم بصورت زنده از چندین شبکه ملی و فرا ملی پخش میگردد از تمامی عکاسان درخواست میگردد حتی الامکان از پوشش مناسب جهت مراسم استفاده نمایند.

6-      از عکاسان محترم درخواست می گردد از عکاسی صحنه هایی که به نوعی موجب ایجاد زمینه سوء استفاده می شود خواردی فرمایند (عوامل ذبح و حمل قربانی، صحنه های ذبح گوسفند).

7-       نظر به مکاتبه با نیروهای محترم انتظامی، زمینه عکاسی برای همکاران عکاس دارای کارت ویژه عکاسی از دسته فراهم خواهند نمود.

8-      عکاسانی که به هر دلیل نتوانسته اند در ساعات اعلام شده نسبت به شرکت در جلسه توجیهی و دریافت کارت اقدام کنند می توانند با شماره ۰۹۳۰۲۴۱۱۵۱۵ تماس حاصل نمایند و یا به محل دبیرخانه مراجعه فرمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: دبیرخانه اولین سوگواره عکس حسینیه اعظم زنجان موفقیت و سعادت تمامی پویندگان عرصه هنر متعالی و عاشورایی را از خداوند متعال خواستار است. 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.