پ
پ

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد

برگزاری برنامه‌های ویژه میلاد پیامبر اکرم (ص) در حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری برنامه‌های ویژه میلاد پیامبر اکرم (ص) در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی با اعلام خبر مذکور گزارشی از برنامه‌های اجرایی حسینیه اعظم زنجان طی سال ارائه کرد و اظهار داشت: به مناسبت‌ ایام مختلف سال در این مکان مقدس برنامه‌های ویژه و متنوعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) نیز ویژه برنامه‌های مربوط در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی به این مناسبت برگزاری مراسم قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با توضیح اینکه مراسم مذکور روز پنج‌شنبه 18 دی ماه ساعت 21 شب برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم حاج مرتضی حیدری و حاج سید یوسف شبیری از مداحان شهیر استان، مولودی خانی خواهند کرد.

این مسئول همچنین به برگزاری مراسم قرائت دعای پرفیض ندبه همزمان با روز جمعه 19 دی ماه اشاره کرد و افزود: قرائت دعای ندبه و همچنین اجرای مولودی در این روز توسط مهدی رسولی انجام خواهد شد.

گفتنی است، از جمله برنامه‌های مناسبتی که در حسینیه اعظم زنجان طی هفته‌های گذشته برگزار شده است، گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور باشکوه مردم و جانشین فرمانده کل سپاه، برگزاری برنامه‌های مناسبتی همزمان با ماه‌های محرم و صفر و برگزاری برنامه مشترک با جامعه‌القرآن زنجان است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.