پ
پ


 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نهم دی ماه باید در تاریخ کشور جاودانه شود گفت: مراسم ویژه بزرگداشت 9 دی‌ماه یک روقبل در حسینیه اعظم زنجان با سخنرانی سردار نورالهی برگزار خواهد شد.

 سیدسعید حسینی ظهر شنبه در سومین جسله کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان زنجان افزود: 9 دی‌ماه از چنان جایگاهی برخوردار است که بسیاری از مسئولان، این روز را به عنوان سومین انقلاب تاریخ ایران می‎‌پندارند و طبق سخنان مقام معظم رهبری یکپارچگی ملت ایران به جز 22 بهمن‌ماه خود را در 9 دی‌ماه نشان داد.

وی با بیان اینکه 9 دی‌ماه نباید به فراموشی و غفلت دچار شود، یادآور شد: ارگان‎های ذی‌ربط و مرتبط با کارهای تبلیغی در اجرای برنامه‌های هدفمند برای روز 9 دی‌ماه باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند. 

حسینی  با اشاره به ارایه کارهای فرهنگی در راستای گرامی‌داشت این ایام افزود: برگزاری نشست‎ها و سمینارها، همایش تحلیلی 9 دی‌ماه، انتشار ویژه‌‎برنامه مکتوب و انتشار CD چند رسانه‎ای برای ادارات و مردم، نمایشگاه عکس، وبلاگ‌نویسی، برپایی جشنواره‎های فرهنگی و هنری، شب شعر، خاطره‎نویسی و داستان‌نویسی از این برنامه‎ها می‌باشد

منبع:خبرگزاری مهر: .


ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.