پ
پ


مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد

اقامه نماز عید سعید فطر در حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از اقامه نماز عید سعید فطر در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

مجتبی شهامی با اعلام خبر مذکور و ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته نماز عید سعید فطر در حسینیه اعظم زنجان اقامه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم همزمان با سراسر کشور با حضور مردم مومن و روزه‌دار استان ساعت 7:30 برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همچنین قبل از اقامه نماز عید فطر مراسم دعای پرفیض ندبه در این محل قرائت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی شده در حسینیه اعظم زنجان طی ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم اجرایی در این ماه مراسم جزءخوانی قرآن کریم است که هر روز از ساعت 18 تا 19 عصر در این مکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور مسئولان استانی، مردم مومن و روزه‌دار استان و همچنین قاریان برتر استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: این مراسم تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

شهامی در ادامه از برگزاری مسابقه قرآنی در چهار رده سنی خبر داد و گفت: این مسابقه برای نونهالان و نوجوانان از رده سنی هفت تا 18 سال برگزار شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خاطر نشان کرد: نفرات برتر در هر یک از بخش‌های این مسابقه روز عید فطر تجلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این ماه در سه شب شب‌های قدر نیز مراسم ویژه در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اضافه کرد: طی روزهای ماه مبارک رمضان علاوه بر اقامه نماز جماعت مراسم سخنرانی ویژه پس از نماز ظهر و عصر و همچنین نماز مغرب و عشاء نیز انجام شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.