پ
پ

سخنران شب ششم محرم حسینیه اعظم زنجان:

انسان اگر به آنچه می‌داند‌؛ عمل کند نجات می‌یابدسخنران شب ششم محرم حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر تاثیرگذاری عملکرد انسان بر تربیت شجره طیبه گفت: راهکار انسان برای نجات؛ عمل به آنچه می‌داند است.
به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان؛ آیت‌الله علی فروغی در جمع عزاداران این حسینیه با اشاره به اینکه انسان با هدف خلق شده است؛ اظهار کرد: همه مشکلات و بلای بشر ناشی از جهل او است.
سخنران شب ششم محرم حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر تاثیرگذاری عملکرد انسان در به وجود آمدن شجره طیبه تصریح کرد: اگر انسان به آنچه می‌داند عمل کند؛ نجات خواهد یافت.
وی شناسایی ساختار وجود خود را نخستین وظیفه انسان دانست و افزود: این انسان می‌تواند مولد باشد که نشانه‌های آن در جهان نمایان است.
آیت‌الله فروغی با بیان اینکه انسان به دنبال بی‌نهایت است؛ ادامه داد: همین انسان به دنبال شناسایی ساختار وجود خود باید امتداد وجود خود را نیز که به بی‌نهایت متصل است؛ شناخته و در راستای آن حرکت کند.
سخنران شب ششم محرم حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر بی‌نهایت بودن نیاز انسان ادامه داد: ساختار وجود انسان بر اساس نیاز است منتهی بشر باید بداند که برآورده کننده این نیاز خالق است.
وی تاکید کرد: اگر انسان واقف وجود خود را بشناسد؛ خود را وقف خداوند می‌کند؛ چرا که انتظار انسان‌ساز است.
استاد فروغی با بیان اینکه زندگی اخروی بشر هم به مانند زندگی دنیوی بها دارد؛ گفت: خداوند فرموده که خودم خریدار زندگی بشر هستم و بهای آن را می‌پردازم.
آیت‌الله فروغی با تاکید بر عشق‌آفرینی اهل بیت از جمله امام حسین (ع) ادامه داد: وقف شدن در راه خداوند آثاری دارد که خالق از آن خبر دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.