پ
پ

اولين جلسه از سري جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، در اين جلسه رئيس هيات امناي حسينيه اعظم با عرض خير مقدم به حضار و تبريك هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور عشق به ولايت و شهادت است.وي با اشاره به اینکه جلسات ثابت ومحوری حفظ قرآن کریم با همکاری دارالقرآن کریم سازمان تبليغات اسلامي زنجان برگزار می شود، افزود: هيات امناي حسينيه اعظم از برگزاري برنامه هاي قراني در اين مكان مقدس استقبال مي كند.به گفته غم پرور، جلسات آموزش قران از ساليان پيش در حسينيه اعظم در روزهاي چهارشنبه داير بوده است.

alt

وي وجود چنين جلساتي را زمينه اي براي كشف استعدادهاي درخشان دانست ويادآور شدپرداختن به مسائل تربيتي و اخلاقي و ورزشي دانش آموزان و پيش بيني برنامه هايي براي افزودن جذابيت لازم براي اين جلسات ضروری است.

غم پرور از خانواده هاي حاضر در اين جلسه خواست با تشويق فرزندان خود به شركت در جلسات حفظ قران، زمينه حفظ آنان  از فتنه هاي آخرالزمان را فراهم كنند.

alt

مصطفوي نماينده سازمان تبليغات اسلامي زنجان نیز در سخنانی با تشكر از حضور شركت كنندگان با اشاره به آيه اول سوره ابراهيم بيان داشت: خداوند به پيامبر خود مي فرمايد علت نزول آيات قران خروج انسان از ظلمات به نور مي باشد.وي افزود: با توجه به هجمه فرهنگي كه از سوي دشمنان مواجه هستيم بهترين راه براي محفوظ ماندن از آن تشويق جوانان به حفظ قران مي باشد.

در ادامه اين جلسه سه تن از حافظاني كه قبل از سن بلوغ توفيق حفظ قران را كسب كرده اند به سوالات قراني حضار پاسخ داده و به بيان تجربيات خود در زمينه حفظ قران پرداختند.

alt

جلسات ثابت و محوري حفظ قران كريم روزهاي چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء توسط استاد حسن سليماني از اساتيد بين المللي حفظ قران كريم  در حسينيه اعظم برگزار ميگردد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.