پ
پ

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان:

خبرگزاری فارس در انعکاس عملکرد حسینیه اعظم زنجان مطلوب عمل کرده است.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با تقدیر از فعالیت مجموعه خبرگزاری فارس زنجان در اطلاع‌رسانی گفت: خبرگزاری فارس در انعکاس عملکرد حسینیه اعظم زنجان مطلوب عمل کرده است.

محمدجواد غم‌پرور عصر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که خوشبختانه مورد توجه رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی بوده است، شعائر دینی و مذهبی است.

وی با اشاره به فعالیت مطلوب رسانه‌ها در معرفی حسینیه اعظم زنجان افزود: خوشبختانه خبرگزاری فارس نیز یکی از رسانه‌هایی است که هم در همکاری و تعامل با حسینیه اعظم زنجان و هم در انعکاس برنامه‌های این مجموعه فرهنگی به نحو مطلوب فعالیت کرده است.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به ارادت قلبی مردم زنجان به امام حسین (ع) بیان کرد: مردم خوبی داریم، اما نکته اینجاست که دشمن با جنگ نرم به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات مردم نسبت به سیدالشهدا (ع) است.

غم‌پرور با اشاره به تاریخچه حسینیه اعظم زنجان و طرح توسعه‌ای آن در طول روند فعالیتی آن بیان کرد: حسینیه اعظم زنجان از نظر زیرساختی طی سال‌های اخیر به بیش از 20 هزار متر مربع رسیده است.

وی با اشاره به طرح آزادسازی املاک و منازل اطراف حسینیه اعظم زنجان برای طرح توسعه‌ای این مسجد افزود: البته این امور به کمک مردم و با نذورات آنها حاصل شده است.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارد، بیان کرد: باید از این ظرفیت استفاده لازم به عمل آید.

غم‌پرور با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف از جمله ارائه تخفیفات‌ لازم در مناسبت‌های خاص یا اجرای تورهای گردشگری بیان کرد: این امر باید از سوی متولیان فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است، حسینیه اعظم زنجان از اماکن مذهبی شیعیان است که در جنوب شهر زنجان بوده و همه ساله روز هشتم محرم دسته عزاداری از محل مسجد در خیابان فردوسی تا امامزاده سید ابراهیم (ع) حرکت می‌کند.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.