پ
پ

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه نيشابور به همراه پنج تن از اعضای هیات امنای تکیه ابوالفضلی نیشابور از حسینیه اعظم زنجان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، در این بازدید که با دیدار هیئت نیشابوری با هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان همراه بود، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه نيشابور گفت: توفیق شد که از دیار حضرت رضا(ع) به خدمت خادمین اهل بیت علیه السلام که به نام حضرت اباعبدالله مزین شده، برسیم.

alt

وی با اشاره به اقدامات تکیه ابوالفضلی نیشابور اظهار داشت: مجموعه تکیه ابوالفضلی در زمینه های قرآنی، فرهنگی و درمانی با بهره گیری از امکانات، خدمات خوبی را ارائه می دهد.

حجت الاسلام محمد ذاكري تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با 150 پرسنل و 50 تخت در بیمارستان قمر بنی هاشم شهر نیشابور از جمله اقدامات این تکیه است.

وی با بیان اینکه این تکیه در دهه محرم  500 راس گوسفند قرباني دارد، ادامه داد: این تکیه دارای مجموعه قرآنی است که در تمامی فصول با ثبت نام از 1500 نفر به آموزش های فرهنگی و قرآنی  پرداخته و  با بهره گیری از حضور مداحان و شخصیت های کشوری و لشکری خدمات خوبی را ارائه می کند.

اسدی از اعضای امناء تکیه ابوالفضلی نیشابور نیز گفت: در این تکیه در طرح ملی حفظ قرآن آموزش های قرآنی برای 800  قران آموز ارائه شده است.

در ادامه رئيس هيات امناي حسينيه اعظم ضمن تقدیر از حضور مسئوالان و هيات امناي تكيه ابوالفضلي در اين حسينيه گفت: بزرگترين عامل ضعف در هيات ها و حسينيه هاي كشور، عدم ارتباط مناسب ميان آنهاست.

غم پرور ابراز اميدواري كرد  تشكيل شبكه ملي جوانان عاشورايي در حسينيه اعظم و حضور نمايندگاني از هيات ها و مجموعه هاي فرهنگي و مذهبي از سراسر كشور زمينه ارتباط و تبادل فرهنگ و تجربيات را فراهم كند.

alt

وي گزارش كاملي از فعاليت هاي انجام شده در حسينيه اعظم ازجمله فعايلت هاي فرهنگي، درماني، عمراني و اقتصادي و همچنين روند جذب و سازماندهي خادمين افتخاري را  ارائه كرد.

در بخش دیگری از این دیدار عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان نيت بانيان اين حسينيه در  ساليان گذشته را  مهمترين عامل گسترش و نفوذ آن در ميان مردم دانست.

رحیم حاج نایبی  با اشاره به نقش خادمان افتخاری این مسجد اظهار کرد: دومين مسئله نقش خادمين يك نسل پيش تر است كه با حركت خالصانه خود اين جريان را تداوم بخشيده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.