پ
پ


مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد

بازدید 7 هزار زائر از حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از بازدید 7 هزار زائر از حسینیه اعظم زنجان طی ایام نوروز خبر داد.

مجتبی شهامی اظهار کرد: امسال به مناسبت عید نوروز و ایام تعطیلات برنامه‌های متعددی درحسینیه اعظم زنجان اجرایی شد.

وی با اشاره به شهرت حسینیه اعظم زنجان در بحث گردشگری مذهبی و شناختی که مردم کشور از این مکان به علت عزاداری باشکوه دهه نخست محرم و به ویژه روز هشتم این ماه دارند، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال زائران و بازدیدکنندگان از این محل در ایام نوروز مطلوب بود و بر اساس آمار در این مدت 7 هزار نفر از حسینیه اعظم زنجان بازدید کردند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به تعبیه غرفه‌های متعدد در حسینیه اعظم زنجان طی ایام نوروز افزود: یکی از این غرفه‌ها غرفه کودکان بود که طبق آمار یک هزار نفر از این غرفه بازدید کرده‎اند.

وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاهی از اشیای قدیمی زیبا با قدمت تاریخی 50 ساله در حسینیه  اعظم زنجان گفت: برنامه ختم قرآن، توزیع بروشور گردشگری ، توزیع بسته‌های متبرک نیز از دیگر اقداماتی است که در طی ایا نوروز در این مکان اجرایی شد.

شهامي همچنین با اشاره به تولید 10 هزار بروشور گردشگری در قالب معرفی استان افزود: این بروشورها نیز با همکاری میراث فرهنگی بین مسافران و زائران بازدید کننده توزیع شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین با اشاره به نمایش عکس‌هایی از مراسم‌های فرهنگی و مذهبی برگزار شده در حسینیه اعظم زنجان طی سال اضافه کرد: در این مورد نیز گلچینی از عکس‌های مراسم‌های شاخص حسینیه اعظم زنجان در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی همچنین از برپایی ایستگاه عکاسی در قالب گرفتن عکس از خانواده‌های مسافر بازدید کننده از حسینیه اعظم زنجان در ایام عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: طبق آمار و بر اساس برآورد انجام شده قریب به عکس 400 خانواده در مقابل سردرب زیبای حسینیه اعظم زنجان گرفته شده و تحویل آنها شده است.

 شهامی همچنین از تولید تقویم ویژه حسینیه اعظم زنجان نیز خبر داد و گفت: در این تقویم در روزهایی که مراسم خاصی در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد، مشخص شده است و خواننده دقیقا متوجه این امر می‌شود که در چه روزهایی از سال حسینیه اعظم زنجان برنامه دارد.

 گفتنی است؛ امسال هشت تیم شامل 30 خادم حسینیه اعظم زنجان طی ایام نوروز به بازدید‌کنندگان و گردشگران مذهبی خدمت‌رسانی کردند، همچنین امسال نمایشگاه عکسی در شبستان حضرت زینب (س) حسینیه اعظم زنجان دایر شد و در آن50 عکس از مراسم‌های سال‌های قبل حسینیه اعظم زنجان به نمایش گذاشته شد.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.