پ
پ

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، اين مراسم غبار روبي و عطر افشاني بعد از ظهر سه شنبه 20مهر با حضور شماري از خادمان حرم امام رضا(ع)، مردم و مسئولان زنجاني برگزار شد.
در اين مراسم همچنين ساماندهي مزار شهداي هشت سال دفاع مقدس و انقلاب بالاي زنجان به پايان رسيد.
در اين مراسم با شكوه، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان زنجان با اشاره به نقش بالاي رزمندگان زنجان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نقش‌آفريني رزمندگان زنجاني در طول دوران دفاع مقدس بر كسي پوشيده نيست.
قاسم علي‌اكبري با تقدير از حضور گسترده مردم شهيد پرور زنجان در اين مراسم، اظهار داشت: رزمندگان استان زنجان در طول هشت سال دفاع مقدس همواره حضور مستمر و تاثير‌گذاري داشته و از جمله خط شكنان دوران دفاع مقدس بودند.
وي تصريح كرد: رزمندگان زنجاني در چهار لشكر در همه عمليات‌ها براي دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب و پاسداري و صيانت از اين مرز و بوم نقش آفرين بودند و در اين راه شهداي زيادي را تقديم نظام و انقلاب كردند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان زنجان با بيان اينكه از استان زنجان بيش از 3 هزار شهيد، 7 هزار جانباز و آزاده در هشت سال دفاع مقدس تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي شده، افزود: نقش ‌آفريني رزمندگان زنجاني در طول دوران دفاع مقدس بر كسي پوشيده نيست.
وي با بيان اينكه هر چه داريم از شهداست تصريح كرد: بايد قدردان خانواده‌هاي شهدا باشيم كه با ايستادگي و صبر و استقامت خود در راستاي تحقق اهداف نظام و انقلاب تلاش كردند.
در ادامه اين مراسم عظيمي يكي از خادمان آستان قدس رضوي با اشاره به اعتقادات ديني و مذهبي پرشور مردم زنجان، اظهار داشت: امروز پيام 42 هزار خادم آستان قدس رضوي را به مردم متدين، انقلابي و ولايت مدار زنجان ابلاغ مي‌كنيم.
در پايان اين مراسم، خادمان آستان قدس رضوي به همراه مردم و مسئولان مزار شهدا را غبارروبي و گلباران كردند.
گفتني ‌است، اين مراسم با حضور خادمين آستان قدس رضوي، خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان و مردم شهيد پرور زنجان برگزار شد.
انتهاي پيام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.